  • Data: 2013-12-16 14:22:27
    Temat: Re: grzanie sie modemu usb
    Od: Trybun <C...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 52ab28d0$0$2145$6...@n...neostrada.pl

    > Nie sprawdziłem jeszcze, ile daje Monster, gdy dostawca nie ogranicza.
    > Przełożę kartę Play do SIM1 i zobaczę, gdy będę w zasięgu HSPA+ Play.

    Masz Play na abonament czy na kartę. Jeżeli na kartę i nie wykupiłeś
    ekstra transferu za 10 zł to masz gwarancję że nie przekroczysz 1 Mb/s..

    > Nie -- nadal źle. ;) Nadal nie widać wzrostu zapotrzebowania na
    > energię. ;)

    Chodziło o zmniejszenie zapotrzebowania;-)

    > Powiem Ci tak -- jako nawigacja samochodowa z włączonym wyświetlaczem
    > raczej nie popracuje dłużej niż 5 godzin.

    U mnie telefon to nawet nie wiem, ale tablet wytrzymuje przy nawigowaniu
    co najmniej dzień. No ale w nim jest tylko jedna karta SIM. Ale też
    bateria to tylko 3250, czyli prawie o 1000 mniej niż w Monsterze.

    > Być może, ale czy tyle wytrzyma z włączonym modułem 3G oraz
    > z włączonym odbiornikiem GPS?

    Nie wiem na pewno, ale zdaje się że oglądanie video to największe
    zużycie prądu w telefonach czy tabletach, tak samo w laptopach.

> [...]
    > nie było konieczne, aby zaoszczędzić trochę energii -- podłączyłem do
    > ładowarki, gdy zostały 2%. Smartfon mógł być wówczas włączony przez
    > około 8 godzin, ale nie miał ciągle włączonego wyświetlacza.
    >

    > Jakbyś reflektował -- mogę Ci opchnąć swój egzemplarz. Jak nowy -- nie
    > ma śladu rys na wyświetlaczu, do żółtej plamki łatwo przyzwyczaić się,
    > podzespoły przetestowane, gwarancja... ;) Przewód USB można kupić nowy...
    > Etui -- także... Zapewniam Cię, że problemów z dualSIMem nie notuję.
    > Idzie zima -- warto mieć ze sobą coś ciepłego. ;)
    >
    > 553 MB RAMek to też dużo, jak na telefon.

    Tak prawdę mówiąc to telefon z obsługą Aero2 potrzebny mi jest tylko i
    wyłącznie do określania pozycji.W lesie, na wodzie itd. Do netu mam
    tablet (obsługuje także Aero2. ale jest za ciężki żeby z nim po lesie
    łazić), do rozmów i wiadomości - S. Monte. A ile byś sobie życzył za bestię?