  • Data: 2013-12-19 04:10:13
    Temat: Re: grzanie sie modemu usb
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 52aefe94$0$2188$6...@n...neostrada.pl

    > Masz Play na abonament czy na kartę. Jeżeli na kartę i nie wykupiłeś ekstra
    transferu za 10 zł to masz gwarancję że nie
    > przekroczysz 1 Mb/s..

    5 pln na rok wychodzenia. Na razie mam do wykorzystania 6 pln -- minął miesiąc.

    > Chodziło o zmniejszenie zapotrzebowania;-)

    Wystarczy wyłączyć. ;)

    > U mnie telefon to nawet nie wiem, ale tablet wytrzymuje przy nawigowaniu co
    najmniej dzień. No ale w nim jest tylko jedna karta
    > SIM. Ale też bateria to tylko 3250, czyli prawie o 1000 mniej niż w Monsterze.

    Ale Monsterem można nagrzać ręce. :)

    > Nie wiem na pewno, ale zdaje się że oglądanie video to największe zużycie prądu w
    telefonach czy tabletach, tak samo w laptopach.

    Więc może zechcesz kupić? ;)

    Jako nawigacja z włączonym wyświetlaczem nie pociągnie dłużej niż 5 godzin.
    Ważna także jest jasność -- to tak dla wyjaśnienia tematu. ;)

    Video ciągnie dużo -- notebook na filmach gotuje się tak, że
    chłodzę go żelem, czasami zmrożonym do minus 35 stopni Celsjusza. :)

    Rzuć jakiś film -- ściągnę i ,,obejrzę'', po czym napiszę,
    ile poszło energii na maksymalnej jasności i na minimalnej.

    > Tak prawdę mówiąc to telefon z obsługą Aero2 potrzebny mi jest tylko i wyłącznie do
    określania pozycji.W lesie, na wodzie itd. Do
    > netu mam tablet (obsługuje także Aero2. ale jest za ciężki żeby z nim po lesie
    łazić), do rozmów i wiadomości - S. Monte. A ile
    > byś sobie życzył za bestię?

    Za tak doskonały telefon? Myślę,że warty jest każdej ceny!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'