  • Data: 2013-12-13 20:21:21
    Temat: Re: grzanie sie modemu usb
    Od: Trybun <C...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-13 18:02, Waldek Godel pisze:

    > Z faktami się nie dyskutuje

    Co to są te fakty? - UMTS to niby stała szybkość 384 Kb/s ? Mam również
    2 stare modemy gsm - oba z prędkością maksymalna 256 Kb/s. producenci
    nie dali w nich możliwości wykorzystania maksymalnych możliwości łącza
    po EDGE?

    > Nie ma na świecie sieci, ktorej użytkownicy nie byliby w stanie zapchać.
    > A z tą "wydajną" siecią to byś się nawet nie wygłupiał...

    I do tego aby się nie zapchało służy obcinanie transferu? Jeżeli tak to
    nie bardzo im się to udaje - raz mam w Plusie transfer 7 Mb/s a za pół
    godziny 4 Kb/s... nie można nawet wysłać e-maila.