  • Data: 2014-12-07 21:43:45
    Temat: Re: grzanie nietypowej trawiarki - jak?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-12-06 00:01, Zachariasz Dorożyński wrote:
    > Widziałeś kiedyś zaczernienie z najgorszej fotonaświetlarki i porównałeś je z
    zaczernieniem z najlepszej drukarki laserowej?

    Kreda wypełnia dziury o ile w ogóle są. Dodatkowo opary acetonu mogą
    zaczernić powyżej 100% jesli Ci zależy :) Ale nie powinno - nic to nie
    daje poza pogrubianiem rysunku.

    > Nie widziałeś. O czymś takim jak brzeg linii przez grzeczność nie wspomnę.

    Przy amatroskiej robocie z palcem w d... wychodzą ścieżki pod wiekszośc
    arm7, czasami przeciskam dwie ściezki między nogami DIP i wiekszość z
    nich widoczna z mikroskopu wygląda *zadziwiająco* równo. O ile trawisz
    szybko. Widać "raster" drukarki laserowej (u mnie 1200dpi).

    Jedyne co nie wychodzi w termotransferze to duże połacie miedzi - ale
    one na wydruku są wyraźnie bledsze i idę o zakład że to wina drukarki.
    Im mniejszy detal tym lepiej.