  • 81. Data: 2011-01-03 09:52:57
    Temat: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 30 Dec 2010 23:42:51 +0100) ktos podajacy sie za Przemysław Czaja
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > próbowalem kiedyś uzywać pod Redhatem, dobijało mnie odświeżanie -
    > wszyscy odpisywali szybciej niz ja i ostatecznie gdy uporałem się z
    > X-ami wygrał KNode - eh dawno już Linux u mnie nie gościł - czas chyba
    > popatrzeć co się wydarzyło.

    Slrna da sie skonfigurowac w taki sposob, ze bedzie dzialal w 100% tak jak
    tego chcesz, tylko ze to dosc czasochlonne :)

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 82. Data: 2011-01-03 10:05:13
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-01-01 22:00, Andrzej Lawa pisze:

    > Wyrażaj się zatem precyzyjniej.

    Już precyzyjniej nie można było. Chyba, żeby miał być to wykład dla
    wybitnie ograniczonych, ale tacy z usenetu raczej nie korzystają.

    Uderz w stół.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 83. Data: 2011-01-03 10:10:08
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 30 Dec 2010 19:05:53 +0100) ktos podajacy sie za Artur Maśląg
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Mam wrażenie, że to raczej wina 'Twojego' czytnika. Dawno już nie
    > używałem slrn (że nie wspomnę o pl) więc nie wiem jak on się teraz
    > zachowuje. Jedyną możliwością ze strony Wojtka jest wyłączenie
    > wysyłania postingów z Content-Type: MULTIPART/MIXED na
    > i wadliwego działania slrn nie zlikwiduje :)

    Cos mi sie wydaje, ze wysylanie multipartow nie jest zgodne z netykieta :)
    Wczesniej sie nie spotkalem z takim problemem, wiec calkiem prawdopodobne,
    ze slrn obsluguje multiparty, ale te Wojtkowe sa jakies popsute.

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 84. Data: 2011-01-03 14:44:31
    Od: Wojtek Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl>

    On Sat, 1 Jan 2011, Andrzej Lawa wrote:

    > Skoro jesteś tak przekonany o swojej racji, to niczego nie zrefundujesz.
    >
    > Ale już widać, że kiedy przychodzi do konkretów - tracisz swoje "święte
    > przekonanie".

    Kolego, nie bądź śmieszny. Ręczyć to ja mogę za swoje własne auto, które
    nie raz i nie dwa odpalałem bez problemu na mrozie -15 C i większym.
    Natomiast zupełnie nie bawi mnie ustalanie przyczyny dlaczego Twój diesel
    nie odpala, w dodatku jeśli miałbym robić to na własny koszt. Jakie więc
    "konkrety" masz na myśli?

    > Po pierwszym lub drugim obrocie, hmm?

    Napisałem Ci już, że przynajmniej ja nie potrafię "na ucho" policzyć
    liczby obrotów silnika podczas rozruchu :) Wiem tylko tyle, że zawsze
    udaje mi się uruchomić silnik za pierwszym podejściem, ale nigdy nie
    mierzyłem ze stoperem czy są to 2 sekundy czy 5 sekund :)

    Pozdrawiam :)

    W.

  • 85. Data: 2011-01-03 14:46:42
    Od: Wojtek Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl>

    On Sat, 1 Jan 2011, Andrzej Lawa wrote:

    > Jak rozrusznik obraca korbowodem to nie ma mocnych - obciążenie mu się
    > zmienia w zależności od położenia korbowodu i to słychać.

    A którym konkretnie korbowodem? Bo przynajmniej w moim silniku są
    cztery... ;-)

    Pozdrawiam :)

    W.

  • 86. Data: 2011-01-03 14:56:57
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    Wojtek Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl> napisał(a):

    > A którym konkretnie korbowodem? Bo przynajmniej w moim silniku są
    > cztery... ;-)

    W moim też są cztery... i żaden z nich nie obraca się...

  • 87. Data: 2011-01-03 15:16:49
    Od: Wojtek Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl>

    On Mon, 3 Jan 2011, Piotr Klimek wrote:

    > Cos mi sie wydaje, ze wysylanie multipartow nie jest zgodne z netykieta :)
    > Wczesniej sie nie spotkalem z takim problemem, wiec calkiem prawdopodobne,
    > ze slrn obsluguje multiparty, ale te Wojtkowe sa jakies popsute.

    Może teraz wreszcie będzie O.K.? ;-)

    Pozdrawiam :)

    W.

  • 88. Data: 2011-01-03 15:20:28
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 3 Jan 2011 15:16:49 +0100) ktos podajacy sie za Wojtek Borczyk

    Jest idealnie - dzieki.

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 89. Data: 2011-01-03 15:29:52
    Od: Wojtek Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl>

    On Mon, 3 Jan 2011, Piotr Klimek wrote:

    > Jest idealnie - dzieki.

    Uff... :) Pomogło włączenie opcji "downgrade multipart to text". No i to
    ja dziękuję za zwrócenie uwagi! :)

    Pozdrawiam :)

    W.

  • 90. Data: 2011-01-03 17:11:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-01-03 10:10, Piotr Klimek pisze:
    (...)
    > Cos mi sie wydaje, ze wysylanie multipartow nie jest zgodne z netykieta :)

    Bym polimeryzował, ponieważ stosowny multipart jest zawarty i jak
    najbardziej jest to tekst. Inna sprawa, że wadliwe działanie slrn-a
    nie ma z netykietą wiele wspólnego, ponieważ na różnych grupach
    istnieją różne zasady i raczej trudno by się spodziewać, że należy
    używać różnych czytników, by zachować kompatybilność.

    > Wczesniej sie nie spotkalem z takim problemem, wiec calkiem prawdopodobne,
    > ze slrn obsluguje multiparty, ale te Wojtkowe sa jakies popsute.

    Te wojtkowe wyglądają w porządku - zdecydowanie był szukał przyczyn po
    stronie slrn-a.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.