  • 1. Data: 2010-07-09 09:05:16
    Temat: gruchot z 1997 r - co moge z nim zrobić?
    Od: "ert" <e...@i...pl>

    Jest sobie Corsa z 1997 1,4 16V i wlasnie strzelil pasek rozrzadu
    Autko jest juz troche podgnite i ogolnie chyba nie oplaca sie juz tego
    naprawiac
    Co moge zrobic z takim autem aby najlepiej na tym wyjsc i nie doplacic?

    5263 (20100708) __________

  • 2. Data: 2010-07-09 09:07:06
    Temat: Re: gruchot z 1997 r - co moge z nim zrobić?
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    ert pisze:
> [...]
    > naprawiac
    > Co moge zrobic z takim autem aby najlepiej na tym wyjsc i nie doplacic?

    Allegro od 1zl.
    Ktos pewnie kupi.

    --
    Karolek

  • 3. Data: 2010-07-09 09:18:10
    Od: Piotr Jurczak <p...@p...pl>

    W dniu 2010-07-09 09:07, Karolek pisze:

    > Allegro od 1zl.
    > Ktos pewnie kupi.

    Odliczając opłaty allegro może nie wyjść na swoje, jeśli jest w całości
    to zezłomować za 0 zł.
    Pozdrawiam
    PJ

  • 4. Data: 2010-07-09 11:33:23
    Temat: Odp: gruchot z 1997 r - co moge z nim zrobić?
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

> [...]
    > naprawiac
    > Co moge zrobic z takim autem aby najlepiej na tym wyjsc i nie doplacic?
    Witam!
    Proszę o kontakt.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar

  • 5. Data: 2010-07-09 12:24:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Jurczak" <p...@p...pl> napisał w

    > Odliczając opłaty allegro może nie wyjść na swoje, jeśli jest w
    > całości to zezłomować za 0 zł.

    We wroclawiu za oddanie na zlom placa 100zl.
    Tzn zlomowisko placi wlascicielowi, o ile ten podstawi na
    zlomowisko.

    J.

  • 6. Data: 2010-07-09 12:28:59
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    ert pisze:
> [...]
    > naprawiac
    > Co moge zrobic z takim autem aby najlepiej na tym wyjsc i nie doplacic?

    Wystaw na allegro jeśli nie jest kompletnie zjedzony to jeszcze jakąś
    kasę za niego rozsądną dostaniesz. Ja ostatnio trafiłem do astry kolegi
    kompletną głowicę 1.4 16v za 300zł i nadal lata autem a też się
    zastanawiał czy zezłomować. Ale po oględzinach blachy stwierdziłem, ze
    jak ma to zezłomować i kupić kolejnego trupa to lepiej to naprawić
    pojeździć kilka mc uzbierać i kupić coś nowszego.

    --
    krzysiek82