-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: grubość bieżnia i wiek opon a przyczepność
Date: Fri, 10 Apr 2015 19:22:41 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 28
Message-ID: <mg90t1$3l6$1@node1.news.atman.pl>
References: <mg55i7$plc$1@usenet.news.interia.pl> <mg64ja$oo0$1@node1.news.atman.pl>
<mg6pai$6q8$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: d179-149.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1428686562 3750 109.173.179.149 (10 Apr 2015 17:22:42
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Apr 2015 17:22:42 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <mg6pai$6q8$1@usenet.news.interia.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 150410-0, 2015-04-10), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2559745
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:mg6pai$6q8$...@u...news.interia.pl...
> W dniu 2015-04-09 o 17:07, Cavallino pisze:
>>
>> Użytkownik "megrims" <m...@i...peel> napisał w wiadomości grup
>> dyskusyjnych:mg55i7$plc$...@u...news.interia.pl...
>>> Odnoszę wrażenie, że w Cl'u ciągle mi się ślizgają opony
>>> na tylnej osi i mruga kontrolka ESP. Czy zmniejszona przyczepność
>>> wynika ze zużytego bieżnika (do czujników jeszcze 2-3 mm) czy
>>> wieku opony (stwardniała guma). Czy może mi się wydaje, bo
>>> przez ostatnie pół roku jeździłem autem, które ma pierdolnięcie
>>> i napęd na 2 osie?
>>
>> IMO to ostatnie.
>> Nikt kto choć raz próbował pojechać normalnym autem, do żadnego
>> badziewia z tylnym napędem nie będzie już miał zaufania.
>>
>
> Dlaczego piszesz "badziewia z tylnym napędem"?
> Przecież auta z tylnym napędem są bardziej przewidywalne, łatwiej nimi
> jeździć po zakrętach.
A potem przychodzi zima, albo popada deszcz i tył wyprzedza resztę auta.
Dziękuję postoję, dla mnie rozwiązywanie problemów, których nie ma w innych
rodzajach napędu mija się z celem.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie