  • 1. Data: 2012-10-12 13:40:20
    Temat: grip bg-e2n i wskazania zasilania
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    czesc,

    czy ktos sie orientuje, jak ten grip (oczywiscie sprawny
    egzemplarz) pokazuje stopien naladowania jednego akumulatora?
    Sytuacja jest tego typu, ze akumulator w korpusie pokazuje
    full, po wlozeniu "solo" do gripa pokazuje jedna kreske.

    Jednoczesnie, dwa akumulatory takie dosc slabe i po chwili
    pokazujace jedna kreske po jednej serii z migawki, po wlozeniu
    w duecie, powoduja przy podobnym obciazeniu wskazanie pelnego
    poziomu. Wiec nie wiem czy to normalne i jak dziala ten
    grip - sumuje poziom zasilania z obu baterii i z jednej
    pokazuje nizsze zasilanie, czy jest cos z nim nie tak?

    Licze na opinie osob ktore mialy z nim do czynienia
    i maja raczej pewnosc, dziekuje za ewentualne "podejrzewam"
    itd. ;) bo akurat temat gripow i tego jak prezentuja
    zasilanie, w sieci pokazuje sporo dezinformujacego szumu.

    --

    memento lorem ipsum

  • 2. Data: 2012-10-12 13:40:58
    Temat: Re: grip bg-e2n i wskazania zasilania
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    .. aha, nowa oczywiscie o oryginalnym canonie,
    zadnym z zamiennikow.

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2012-10-12 13:53:59
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

> [...]

    > itd. ;) bo akurat temat gripow i tego jak prezentuja
    > zasilanie, w sieci pokazuje sporo dezinformujacego szumu.

    To mojej odpowiedzi nie chcesz, ale mimo to spróbuję :-)

    Miałem taki problem w gripie Canona do 400D. Wprawdzie model inny ale
    producent ten sam i zasada działania ta sama. U mnie problem występował
    tylko gdy były brudne styki. Nawet jeśli wizualnie styki wydawały mi się
    idealne czyste to coś musiało na nich być (może tłuszcz z palców) co
    powodowało jakiś minimalny opór. Wyczyszczenie styków baterii alkoholem
    rozwiązało problem. Od tego czasu grip działał poprawnie i z jednym i z
    dwoma akumulatorkami. Najwyraźniej styki w samym aparacie są inne niż te w
    gripie bo aku przełożony do aparatu działał poprawnie, a przełożony do gripa
    nie.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 4. Data: 2012-10-12 14:04:23
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-10-12 13:53, Ergie wrote:

> [...]
    > dwoma akumulatorkami. Najwyraźniej styki w samym aparacie są inne niż te
    > w gripie bo aku przełożony do aparatu działał poprawnie, a przełożony do

    Styki jakis czas temu czyscilem bo mam swiadomosc, jakie to ma
    znaczenie. Moze faktycznie jeszcze pociagne izopropanolem. Ok, dziekuje
    za spostrzezenie i czekam na nastepne ;)

    --

    memento lorem ipsum