    From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: gówna teraz robią
    Date: Tue, 11 Dec 2012 10:42:12 +0100

    > Pijesz do kwestii nadzoru nad mechanikiem?

    Aaaaa, uderz w stół. Zupełnie o tym nie pomyślałem. Gdybyś tematu tak
    nie poruszył, to bym nie skojarzył tamtej dyskusji. Chodziło mi o brak
    czynności serwisowych, które powinny być wykonywane przy wymianie, czy
    też operacji 'przegląd bezpieczeństwa układu hamulcowego', która wynika
    z harmonogramu przeglądów serwisowych. Tak, np. czyszczenie czy też
    przesmarowanie prowadnic.

    > Ale akurat w przypadku zmiany
    > klocków
    > czy tarcz, to w ogóle nie mam dylematu. Na ogół umawiam się na określoną
    > porę,
    > cała operacja trwa pół godziny do godzin, i nawet nie opłaca się nigdzie
    > odchodzić.

    A ja zostawiam rano (albo po południu), wracając z pracy odbieram.
    Klocki/tarcze ułożone, przy okazji coś tam sprawdzone. Bez pośpiechu,
    bez czekania, bez stania nad głową.

    > Nie uczęszczam do ASO, a w miejscach gdzie się serwisuję nie ma w ogóle
    > problemu
    > żeby postać przy aucie jak majster robi,

    A co to ma do rzeczy? Sugerujesz potrzebę stania przy samochodzie
    i pokazywania palcem 'panie Ziutek, nasmaruj pan lepiej te prowadnice'?

    > można miło porozmawiać (btw, do
    > mechaników
    > bez dobrego i na poziomie "kontaktu" w ogóle nie ma co jeździć).

    Za całość odpowiada szef/właściciel, a nie mechanik (no chyba, że
    jest tylko sam jeden).