  • Data: 2015-12-16 19:17:23
    Temat: Re: głupie pytanie
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 16 grudnia 2015 18:43:14 UTC+1 użytkownik platformowe głupki napisał:
    > dzięki, a masz coś takiego? jak to się sprawuje? da się tym wycinać
    > otwory w obudowach (plastik metal)? a może są firmy ktore wycinają takie
    > rzeczy za opłatą?

    Mam troche inną ale podobnej klasy.
    Tne tym głównie drewno ale i aluminium czy mosiądz tnie sie spokojnie.
    Plastik bezproblemowo.

    Naciąłem juz tym sporo. Pi*oko obrobila juz dobre 500h roboczych i nie widać oznak
    zużycia.

    Jakbyś sobie taka chciał sprawić to warto sprzedawcy czy producentowi takiej frezarki
    zwrócić uwage że chcesz aby blat był przelotowy abyś mógł montować te obudowy tak aby
    nie wystawały zbyt wysoko.

    Zazwyczaj te frezarki maja obszar roboczy w osi Z (wysokość) na poziomie 50-100mm. A
    byle obudowa jest wyższa. Więc trzeba montować element tak aby chował sie w blacie.

    Ale jak skontaktujesz sie z kims kto takie robi to ci zrobi wg potrzeby i wiele
    więcej nie zapłacisz.

    Ja swoja sobie zazyczyłem jak chciałem i mam 2x wieksza od tej co była u ludka w
    ofercie za około 120% ceny tej polowe mniejszej.

    Wykonanie bardzo ok. Precyzja najazdów na poziomie 0.02mm.
    jedyny feler to lekko krzywy blat. Ale mi to nie zawadza bo mam tam i tak podkład
    drewniany coby frezem o aluminium nie haczyć.

    Kupilem od tego gostka:
    http://www.frezarka-ploter.pl/frezarka-cnc-ploter/

    moja maszyna to ta szeroka po lewej
    http://www.frezarka-ploter.pl/wp-content/uploads/201
    5/02/02a-600x300.jpg

    Gostka moge polecić ale to firma mała więc trzeba pilnować tego co sie kupuje.

    Ale mysle że serwis zrobi dobry i tanio.