  • 11. Data: 2014-01-19 02:45:58
    Temat: Re: generowanie programow
    Od: g...@g...com

    W dniu sobota, 18 stycznia 2014 12:08:42 UTC+1 użytkownik firr napisał:

    > z AL'em ciezko pogadac rzeczowo;/, aczkolwiek szczerze
    > mowiac mnie osobiscie AL zaskoczyl ze dwa razy pewnymi
    > przejawami 'wyzszej inteligencji' (zief)
    > i coponiektóre wypowiedzi maja nawet sporo sensu ale
    > Al z niewiadomych powodów ich 'nie wyjasnia' ;]\

    z pewnoscia jest bardzo inteligentny, i urzekla
    mnie jego reakcja na narzekania jakiegos goscia,
    krytykujacego "Kosmusia" autorstwa Pawla
    Biernackiego, dowodzaca, ze jest rowniez wrazliwy.
    A co do braku wyjasnien, to moze ma ostatnio
    po prostu gorszy czas? Nie wiem zreszta. Sam
    nie lubie, jak ktos sie o mnie wypowiada
    "trzecioosobowo" w moim towarzystwie, wiec
    mysle, ze sam sie nie powinienem tak zachowywac
    wzgledem innych osob.

    > (co do ogladnia prezentacji na video ja tez ich
    > nie ogladam, w pierwszej mierze dlatego ze mam
    > slaby net)

    ja rowniez zazwyczaj jestem oporny na klikanie
    w linki, ale jakis czas temu bartekltg wkleil tutaj
    odnosnik do bardzo ladnej prezentacji w wykonaniu
    Brada Victora, dotyczacej "przyszlosci programowania",
    a ze prezentacja Friedmana i Byrda rowniez podzialala
    na mnie inspirujaco (choc niewatpliwie jest duzo duzo
    mniej przystepna), postanowilem, ze i ja sie podziele
    tym przezyciem.

    > (co do mnie to chyba teraz wypadaloby sie znowu troche skupic..)

    no ja tak samo.
    chyba bede musial ograniczyc liczbe jalowych
    dyskusji na jakis czas :)

  • 12. Data: 2014-01-19 10:25:15
    Od: firr <p...@g...com>

    > no ja tak samo.
    >
    > chyba bede musial ograniczyc liczbe jalowych
    >
    > dyskusji na jakis czas :)

    nie dokonca o to mi chodziło (ale prawda jest ze
    jest "gadanie i jest skupienie to sa dwie rozne
    rzeczy"), (musze sie skupic bo ostatnio sie sporo polenilem), Co do tematow to mozna
    wrzucac mz najrozmaitsze, im wiecej tym lepiej bo postów
    tu nie ma za dużo... :U (pozatym czesto nie ma sie co obruszac tylko skupic na
    temacie ja juz sie
    przyzwyczailem do szeregu głupich odpowiedzi nie
    na temat, jakie tu sa dosyc czeste ;/)

  • 13. Data: 2014-01-19 10:44:12
    Od: firr <p...@g...com>

> [...]
    >
    > na mnie inspirujaco (choc niewatpliwie jest duzo duzo
    >
    > mniej przystepna), postanowilem, ze i ja sie podziele

    no spoko wiadomo sa rozne podejscia, jedni
    wola rozmawiac przy pomocy linków do googla,
    inni linkow do artykułów, tytułów książek,
    linków do prezentacji itp - wiadomo sa rozne
    podejscia, oczywiscie osobiscie nie narzucam
    nikomu sposobu referowania do tresci w dyskusji

    (osobiscie jednak jak wspomnialem w 99% jednak
    nie odniose sie do tego co pod linkiem chyba
    ze wyjatkowo ciekawe (na przyklad dla mnie cos z fundamentów c) i zarazem w 99% moge
    odniesc sie
    do czegos jesli ktos to po prostu wklei jako cytat
    na grupe - po prostu taka forma mi pasuje

  • 14. Data: 2014-01-19 10:48:23
    Od: firr <p...@g...com>

    > do czegos jesli ktos to po prostu wklei jako cytat
    >
    > na grupe - po prostu taka forma mi pasuje

    (przy zalozeniu ze bede tu wiecej pisac bo
    nie jest to dla mnie jasne, kiedys chcialo mi
    sie tu pisac o wiele wiecej niz w ostatnim
    roku..wyekspoloatowalem sie jakos czy cos :\)

  • 15. Data: 2014-01-22 10:35:28
    Od: firr <p...@g...com>

    > Biernackiego, dowodzaca, ze jest rowniez wrazliwy.

    a tym to bym nie przesadzał, czasem wali tak
    prymitywnymi tekstami ze az szczena opada
    (na przyklad bez zadnej zenady głosi jakies
    twierdzenia niskiej jakosci bez ich uzasadniania)
    - dlatego ja czesto mowie, grupa jest od tematów
    scisle programistycznych i ich by nalezalo sie
    trzymac

  • 16. Data: 2014-01-22 11:27:58
    Od: g...@g...com

    W dniu środa, 22 stycznia 2014 10:35:28 UTC+1 użytkownik firr napisał:

> [...]
    > twierdzenia niskiej jakosci bez ich uzasadniania)
    > - dlatego ja czesto mowie, grupa jest od tematów
    > scisle programistycznych i ich by nalezalo sie

    :) no, ale szczerze mowiac sam nie swiecisz przykladem
    trzymana sie tematow scisle programistycznych ;]

    ja osobiscie nie mam nic przeciwko odstepstwom
    od tematu, o ile poziom dyskusji jest zachowany,
    czyli rozmowcy szanuja sie nawzajem i uzasadniaja
    swoje twierdzenia.

    w kazdym razie nie chcialbym drazyc tematow
    personalnych, bo nie widze, jaki pozytek moglby
    plynac z poruszania ich. jezeli ktos nie potrafi
    zreflektowac sie nad soba, to wszelka krytyke
    bedzie odbieral jak atak, lecz jesli ow posiadzie
    umiejetnosc spojrzenia na siebie oczami drugiej
    osoby, to moze uswiadomi sobie, ze wartoscia
    dyskusji nie jest wywzszanie siebie i ponizanie
    innych.

  • 17. Data: 2014-01-22 11:29:17
    Od: g...@g...com

    W dniu środa, 22 stycznia 2014 11:27:58 UTC+1 użytkownik g...@g...com napisał:
    > osoby, to moze uswiadomi sobie, ze wartoscia
    > dyskusji nie jest wywzszanie siebie i ponizanie
    > innych.

    poza tym i tak jest lepiej niz na onecie ;]

  • 18. Data: 2014-01-22 11:40:08
    Od: firr <p...@g...com>

    > :) no, ale szczerze mowiac sam nie swiecisz przykladem
    > trzymana sie tematow scisle programistycznych ;]

    nie chodziło mi o nie pisanie dygresji tylko o
    przerabianie grupy na 'targowisko' gdzie rzuca
    sie kłotliwymi uwagami bez wogole sklonnosci
    do ich pogłebiania (mz nawet pisanie o formie
    czy sf w jakis sposob podchodzi pod tematy
    scisle programistyczne - z kolei walniecie
    jakiejs krótkiej uwagi nawet z jakiegos
    wysoceprogramistycznego tematu to bazar)

    ja nie trzaskam dziecinnymi dwuwyrazowymi
    uwagami bez wyjasnienia co mam na mysli

  • 19. Data: 2014-01-22 12:10:23
    Od: firr <p...@g...com>

    > poza tym i tak jest lepiej niz na onecie ;]

    na szczescie nie czytam tego badziewia (nie
    znam nawet)
    jak dla mnie na roznych forach czesto wieje beznadzieją

    - od dawna szukam jakiegos specjalistycznego
    forum zwlaszcza dla ludzi zajmujacych sie
    nowoczesnym asmem ale poki co nie znalazłem
    takiego
    (w sumie to przydaloby mi sie caly szereg
    specjalistycznych forow i grup bo nie tylko asm
    ale i internalsy winda albo i gamedev, ale nie
    to co widzi sie czesto (bo dominują tam jak
    zwykle kwestie typu "w czym pisac w pytonie w c++
    czy moze w unity??";c mam juz tego dość ;c