    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Wed, 22 Jan 2014 02:27:58 -0800 (PST)
    Subject: Re: generowanie programow
    From: g...@g...com

    W dniu środa, 22 stycznia 2014 10:35:28 UTC+1 użytkownik firr napisał:

    > a tym to bym nie przesadzał, czasem wali tak
    > prymitywnymi tekstami ze az szczena opada
    > (na przyklad bez zadnej zenady głosi jakies
    > twierdzenia niskiej jakosci bez ich uzasadniania)
    > - dlatego ja czesto mowie, grupa jest od tematów
    > scisle programistycznych i ich by nalezalo sie
    > trzymac

    :) no, ale szczerze mowiac sam nie swiecisz przykladem
    trzymana sie tematow scisle programistycznych ;]

    ja osobiscie nie mam nic przeciwko odstepstwom
    od tematu, o ile poziom dyskusji jest zachowany,
    czyli rozmowcy szanuja sie nawzajem i uzasadniaja
    swoje twierdzenia.

    w kazdym razie nie chcialbym drazyc tematow
    personalnych, bo nie widze, jaki pozytek moglby
    plynac z poruszania ich. jezeli ktos nie potrafi
    zreflektowac sie nad soba, to wszelka krytyke
    bedzie odbieral jak atak, lecz jesli ow posiadzie
    umiejetnosc spojrzenia na siebie oczami drugiej
    osoby, to moze uswiadomi sobie, ze wartoscia
    dyskusji nie jest wywzszanie siebie i ponizanie
    innych.