    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Sat, 18 Jan 2014 17:45:58 -0800 (PST)
    Subject: Re: generowanie programow
    From: g...@g...com

    W dniu sobota, 18 stycznia 2014 12:08:42 UTC+1 użytkownik firr napisał:

    > z AL'em ciezko pogadac rzeczowo;/, aczkolwiek szczerze
    > mowiac mnie osobiscie AL zaskoczyl ze dwa razy pewnymi
    > przejawami 'wyzszej inteligencji' (zief)
    > i coponiektóre wypowiedzi maja nawet sporo sensu ale
    > Al z niewiadomych powodów ich 'nie wyjasnia' ;]\

    z pewnoscia jest bardzo inteligentny, i urzekla
    mnie jego reakcja na narzekania jakiegos goscia,
    krytykujacego "Kosmusia" autorstwa Pawla
    Biernackiego, dowodzaca, ze jest rowniez wrazliwy.
    A co do braku wyjasnien, to moze ma ostatnio
    po prostu gorszy czas? Nie wiem zreszta. Sam
    nie lubie, jak ktos sie o mnie wypowiada
    "trzecioosobowo" w moim towarzystwie, wiec
    mysle, ze sam sie nie powinienem tak zachowywac
    wzgledem innych osob.

    > (co do ogladnia prezentacji na video ja tez ich
    > nie ogladam, w pierwszej mierze dlatego ze mam
    > slaby net)

    ja rowniez zazwyczaj jestem oporny na klikanie
    w linki, ale jakis czas temu bartekltg wkleil tutaj
    odnosnik do bardzo ladnej prezentacji w wykonaniu
    Brada Victora, dotyczacej "przyszlosci programowania",
    a ze prezentacja Friedmana i Byrda rowniez podzialala
    na mnie inspirujaco (choc niewatpliwie jest duzo duzo
    mniej przystepna), postanowilem, ze i ja sie podziele
    tym przezyciem.

    > (co do mnie to chyba teraz wypadaloby sie znowu troche skupic..)

    no ja tak samo.
    chyba bede musial ograniczyc liczbe jalowych
    dyskusji na jakis czas :)