  • Data: 2014-01-22 12:10:23
    Temat: Re: generowanie programow
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > poza tym i tak jest lepiej niz na onecie ;]

    na szczescie nie czytam tego badziewia (nie
    znam nawet)
    jak dla mnie na roznych forach czesto wieje beznadzieją

    - od dawna szukam jakiegos specjalistycznego
    forum zwlaszcza dla ludzi zajmujacych sie
    nowoczesnym asmem ale poki co nie znalazłem
    takiego
    (w sumie to przydaloby mi sie caly szereg
    specjalistycznych forow i grup bo nie tylko asm
    ale i internalsy winda albo i gamedev, ale nie
    to co widzi sie czesto (bo dominują tam jak
    zwykle kwestie typu "w czym pisac w pytonie w c++
    czy moze w unity??";c mam juz tego dość ;c