  • Data: 2014-11-15 09:06:43
    Temat: Re: generator Kapandze
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 15 Nov 2014 00:36:50 +0100, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Do 2001 roku Area51 to była "teoria spiskowa". Po co rząd miałby
    coś
    > ukrywać, np. twierdzić , że jakaś baza nie istnieje ? Przecież to
    typowa
    > teoria spiskowa. Śmiechu warta.
    > Potem się okazało, że jednak istnieje. Czy to komuś coś dało do
    myślenia

    Nie, nie istnieje tam gdzie się ją wskazuje. Już Ci b wielokrotnie
    tłumaczyłem, jak widać nie dociera. Baza wojskowa, którą powszechnie
    zaczęto nazywać "area51" nie ma nic wspólnego z pierwotnym mitem
    "area51" z teori spiskowych z lat 50-70. Gdzieś w końcu trzeba było
    mit umiejscowić, więc powstał nowy mit o area51, że to właśnie ta
    jedna konkretna baza "groom lake" w nevadzie. Położenie tej bazy,
    tajemnice związane z tym co się tam działo (dawniej a nie teraz) po
    prostu najbardziej pasowało spiskowcon do mitu. Gdy nastąpiło to
    "mityczne przypisanie" nawet wojskowym to pasowało, bo uwaga
    zwoleników spisku skupiła się na mało już znaczącej bazie a
    najtajniejsze operacje można spokojnie przeprowadzać gdzieś indziej.
    Jeśli gdzieś istnieje baza spełniająca cechy area51 to na pewno nie
    jest nią groom lake.

    --
    Marek