  • 1. Data: 2009-07-27 11:29:49
    Temat: gdzie zrobić zakupy ?
    Od: Marek <z...@p...onet.pl>

    www.e-cyfrowe.pl
    http://www.fotoexpert.pl/
    gdzie jeszcze ? Co sądzicie o tych sklepach (zakup D5000)

  • 2. Data: 2009-07-27 11:59:45
    Temat: Re: gdzie zrobić zakupy ?
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl>

    Użytkownik "Marek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > www.e-cyfrowe.pl
    > http://www.fotoexpert.pl/
    > gdzie jeszcze ? Co sądzicie o tych sklepach (zakup D5000)

    W fotoexpercie kupowalem face-to-face kamere, ale po uprzednim zamowieniu, a
    pstrykacz w fotopolisie- bo tam cena i dostepnosc- byly dostepne.

    pozdro
    elm

  • 3. Data: 2009-07-27 13:28:47
    Od: Łukasz Czerpak <l...@g...com>

    Marek pisze:
    > www.e-cyfrowe.pl
    > http://www.fotoexpert.pl/
    > gdzie jeszcze ? Co sądzicie o tych sklepach (zakup D5000)

    W e-cyfrowe.pl zakupiłem lampę sb-900. Wtedy jak kupowałem mieli
    gwarancje ceny - towar podczas zamówienia był niedostępny, a nowa
    dostawa była po znacząco wyższych cenach, faktura została naliczona po
    cenie z dnia zamówienia. Oczywiście wszystko przebiegło wręcz wzorowo -
    kontakt z nimi też był bardzo dobry.

    --
    pozdrawiam,
    lukes

  • 4. Data: 2009-07-27 13:30:00
    Od: Łukasz Czerpak <l...@g...com>

    Marek pisze:
    > www.e-cyfrowe.pl
    > http://www.fotoexpert.pl/
    > gdzie jeszcze ? Co sądzicie o tych sklepach (zakup D5000)

    W e-cyfrowe.pl zakupiłem lampę sb-900. Towar podczas zamówienia był

    Łukasz Czerpak

  • 5. Data: 2009-07-27 15:57:07
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Marek pisze:
    > www.e-cyfrowe.pl
    > http://www.fotoexpert.pl/
    > gdzie jeszcze ? Co sądzicie o tych sklepach (zakup D5000)

    www.fotozakupy.pl

    kupowałem tam Nikona F80 i potem lampę Metz 58 do niego.
    a wcześniej dwa kompakty sony. obsługa wzorcowa.

    Wojtek

  • 6. Data: 2009-07-27 15:58:08
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    crazy bejbi pisze:

    > www.fotozakupy.pl
    >
    > kupowałem tam Nikona F80 i potem lampę Metz 58 do niego.
    > a wcześniej dwa kompakty sony. obsługa wzorcowa.

    oczywiście D80 a nie F80 ... :)

    Wojtek

  • 7. Data: 2009-07-27 20:19:33
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl>

    Użytkownik "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > W fotoexpercie kupowalem face-to-face kamere, ale po uprzednim zamowieniu,
    > a pstrykacz w fotopolisie- bo tam cena i dostepnosc- byly dostepne.

    Nie fotopolis tylko fotozakupy, tak mialo byc.

    elm