  • Data: 2012-05-04 14:24:25
    Temat: Re: gdzie nabicie klimy warszawa
    Od: Kajetan Malkontowicz <k...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01-05-2012 21:24, Iglo pisze:

    > Ja robiłem w zakładzie na Połczyńskiej,
    > http://www.autolock.pl/
    > warsztat wygląda niewyględnie, to po prostu garaż, ale w jeden dzień
    > znaleźli u mnie nieszczelność, pospawali i nabili. Koszt całości 500zł.
    To b. dobry warsztat ale raczej do "grubszych spraw". Panowie trochę
    opryskliwi ale fachowość bez zarzutu. U mnie znaleźli wyciek z
    chłodnicy, który wyszedł dopiero po 24h próbie azotowej. Inni rozkładali
    ręce, a czynnik po tygodniu "gdzieś" zwiewał. Dorobili też bardzo
    nietypową końcówkę węża do skraplacza. Potrafią reanimować najbardziej
    skomplikowane przypadki. Tanio jednak nie jest, za to mimo stwierdzenia
    "panie, to i tak szrot, nie wiem ile wytrzyma" naprawiona przez nich
    klima działa od 4 lat bez zarzutu.

    --
    pozdrowienia
    Kajetan