  • 1. Data: 2013-04-29 18:46:07
    Temat: gdzie kupić schowek do astry
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    jeden głupi cybał kazał mi kupić nowy schowek do astry kombi, ponoć ułamało
    się mocowanie z jednej strony, możecie mi podpowiedzieć gdzie coś takiego
    można kupić? jakiś telefon, link, email?

  • 2. Data: 2013-04-29 18:46:58
    Temat: Re: gdzie kupić schowek do astry
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nie piszcie mi o szrotach proszę.

  • 3. Data: 2013-04-29 18:52:59
    Od: "Artur Miller" <a...@i...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:klm861$tge$1@node1.news.atman.pl...
    > nie piszcie mi o szrotach proszę.

    http://allegro.pl/listing/listing.php?string=schowek
    +astra
    szukasz "schowek astra" (591 ofert)

    coś wybierzesz

    @

  • 4. Data: 2013-04-29 20:54:02
    Temat: Re: gdzie kupi? schowek do astry
    Od: K <...@...c>

    W dniu 29-04-2013 18:52, Artur Miller pisze:
    > U?ytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisa? w
    > wiadomo?ci news:klm861$tge$1@node1.news.atman.pl...
    >
    > http://allegro.pl/listing/listing.php?string=schowek
    +astra
    > szukasz "schowek astra" (591 ofert)
    >
    > co? wybierzesz
    >
    > @

    to ty nie wiesz, ze niepelnosprawny umyslowo karol nielubi sie z allegro?
    czy wiesz, ze teraz pojdzie na a.p.a i bedzie tam marudzil o tym, ze zle
    mu te schowki wyszukuje?

  • 5. Data: 2013-04-29 21:00:57
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > to ty nie wiesz, ze niepelnosprawny umyslowo karol nielubi sie z allegro?
    > czy wiesz, ze teraz pojdzie na a.p.a i bedzie tam marudzil o tym, ze zle
    > mu te schowki wyszukuje?

    idź sobie srać do kancelarii premiera cioto...