  • 1. Data: 2013-04-29 09:50:52
    Temat: LPG zdrożeje
    Od: z <...@...pl>

    I znowu pytanie-dylemat czy w ministerstwie gospodarki zasiadają debile
    czy tylko dostali w łapę? :-)
    Podnoszenie podatków już mają obcykane i można zrozumieć ;-) Ale to?

    http://auto.dziennik.pl/paliwo/artykuly/422472,ostat
    nia-deska-ratunku-czyli-lpg-zdrozeje-wszystko-przez-
    nowa-decyzje-rzadu.html
    http://tiny.pl/h8lc5

  • 2. Data: 2013-04-29 09:57:21
    Temat: Re: LPG zdrożeje
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 29 Apr 2013 09:50:52 +0200 osobnik zwany z napisał:

    > I znowu pytanie-dylemat czy w ministerstwie gospodarki zasiadają debile
    > czy tylko dostali w łapę? :-)
    > Podnoszenie podatków już mają obcykane i można zrozumieć ;-) Ale to?

    tak, wszystko drożeje a diesel poniżej 5zł :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2013-04-29 10:09:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello z,

    Monday, April 29, 2013, 9:50:52 AM, you wrote:

> [...]
    > http://auto.dziennik.pl/paliwo/artykuly/422472,ostat
    nia-deska-ratunku-czyli-lpg-zdrozeje-wszystko-przez-

    4 grosze na litrze? O znacznie więcej dziennie potrafi się zmienić
    cena NoPb95. A już te stracone miliony sprzedawców LPG zajady całkiem
    mi skruszyły - niby posiadacze samochodów napędzanych LPG z powodu 4
    groszy na litrze pozbędą się instalacji i zaczną na benzynie jeździć?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2013-04-29 10:44:27
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > mi skruszyły - niby posiadacze samochodów napędzanych LPG z powodu 4
    > groszy na litrze pozbędą się instalacji i zaczną na benzynie jeździć?

    Nie chodzi o 4 grosze tylko o _debilny_ powód tej podwyżki.
    Tak się już do głupoty urzędników przyzwyczailiśmy że przełkniemy... No
    właśnie. Co jeszcze głupszego można wymyślić? :-)

    PS. A może to w taki kolejny problem który dzielnie zażegna nasz
    "ukochany" premier. Zrobi konferencję prasową i przytuli do serca
    umęczonego kierowcę i jego butlę oczywiście na łonie natury. :-)

  • 5. Data: 2013-04-29 10:51:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 29 Apr 2013 10:44:27 +0200, z napisał(a):
    > Nie chodzi o 4 grosze tylko o _debilny_ powód tej podwyżki.

    Dlaczego debilny i dlaczego podwyzki ?

    Ok, magazynowanie kosztuje ... ale moze dzieki temu nie bedziesz
    narzekal ze zima drozeje :-)

    J.

  • 6. Data: 2013-04-29 10:55:48
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > 4 grosze na litrze?

    Tez mnie to rozsmieszylo, stacje oddalone od sieie o 500m potrafia miec
    znacznie wieksze roznice. I fajnie, tylko jak znam zycie, to najpierw
    bedzie 4 gr, potem zrobi sie 40, a potem 40gr... taniej niz bezyna.
    Jak doczytales do konca, to tam bylo, ze gromadzic zapasy bedzie 1
    firma. Jak znam zycie i obecne wladze, to albo lapowa juz poszla, albo
    "dywidenda" pojdzie gdzie trzeba. Dokladnie tak bylo ze smieciami:
    placilismy 12 zl/os, teraz bedzie 27. Jak monopol, to czemu za chwile
    nie 127. Lemingi lyknely podwyzke podatku za uzytkowanie wieczyste o
    1500% to lykna inne. Bardzo bym chcial nie miec racji.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 7. Data: 2013-04-29 10:58:52
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 29 Apr 2013 09:50:52 +0200, z

    > I znowu pytanie-dylemat

    Mnie bardziej męczyło pytanie kto pierwszy
    i kiedy wskoczy z tym tematem na tapetę...

    Strzelałem w objawionego Krzysia... :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 8. Data: 2013-04-29 11:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@p...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > mi skruszyły - niby posiadacze samochodów napędzanych LPG z powodu 4
    > groszy na litrze pozbędą się instalacji i zaczną na benzynie jeździć?

    Po pierwsze i tak 3/4 nie przeczyta artykułu i wiadomości wciągnie z
    tytułu.
    Jakby w tytule napisali 4 grosze drożej, to co to by był za news a tak! Jak
    to brzmi!!!
    Po trzecie i tak najważniejsza część tytułu to "nowa decyzja rządu"...
    ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 9. Data: 2013-04-29 11:25:37
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2013-04-29 09:50, z pisze:

    > I znowu pytanie-dylemat czy w ministerstwie gospodarki zasiadają debile
    > czy tylko dostali w łapę? :-)
    > Podnoszenie podatków już mają obcykane i można zrozumieć ;-) Ale to?

    Z innej beczki - skąd w ogóle pomysł nakazywania importerom tworzenia
    jakiś rezerw LPG? Jakiego bezpieczeństwa do dotyczy? Rozumiem jeszcze
    ropę, bo to wykorzystują firmy transportowe, ale LPG?
    Nie da rady, by ten rynek regulował się sam? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 10. Data: 2013-04-29 11:29:25
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-04-29 10:55, *Pawel O'Pajak* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:
    > Lemingi lyknely podwyzke podatku za uzytkowanie wieczyste o 1500% to
    > lykna inne.

    A piśdzielce, korwiniści, czerwoni i czarni nie łyknęli? Jak masz coś
    durnego do powiedzenia to wiesz gdzie...

    > Bardzo bym chcial nie miec racji.

    You're welcome.
    FUT
    President Herbert *old* on board :)