  • Data: 2010-10-11 15:03:03
    Temat: Re: [gdzie kupic] Akumulatorki Uniross
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał:

    > Mam kilka i to niestety nie to.
    > Moze jak ktos uzywa duzo i czesto rozladowuje to sie sprawdzaja,
    > ale u mnie roczne rozrzut maja, zwarcia niektore dostaly, laduja
    > sie podejrzanie .. a eneloopy ostatnio tanie jak barszcz,
    > podejrzanie wrecz tanie.

    Może trafiłeś jakąś lewą partię? Używam od dłuższego czasu zarówno Eneloopów
    jak i Ready2Use i żadnych specjalnych różnic między nimi nie zauważyłem - a
    zdarza się, ze i leżą pare miesiecy między ładowaniami.
    Z drugiej strony jeśli różne partie akumulatorów tego samego producenta
    różnią się jakością - to też niezbyt dobrze o nich świadczy.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)