  • Data: 2012-09-07 12:27:14
    Temat: Re: gdynia-zakopane
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości
    J.F nabazgrał(a):

    >Nie bo od południa masz dłużej słońce i można dłużej łazić po górach
    >a i

    Polemizowalbym nieco, bo w sierpniu tam i tak dosc szybko sie ciemno
    robi.
    Ale od czego sa latarki, nie raz wracalem po polnocy :-)

    >wiatry często wieją od strony słowackiej i już u nas robią się
    >turbulencje i pogoda z dupy.

    Trzeba by w jakies statystyki popatrzec, ale generalnie w lecie po obu
    stronach jest zazwyczaj przyjemnie, choc czasem pada.

    >Dawno nie byłem ale 4 na Słowacji kontra 1 w Bukowinie .. sorry dalej
    >Słowacja lepsza :)

    Dawno nie byles. Bukowina, Bialka, Zakopane i Szaflary. Plus otwarty
    na Szymoszkowej.
    Tak tak - gorale sie nauczyli jak dutki od ceprow wyciagac - ale w tym
    przypadku popieram, bo to przez dodatkowe atrakcje. Tylko ceny moglyby
    byc troche nizsze - ale przeciez nie ma obowiazku korzystac. Na
    Slowacji tez zreszta drogo.

    A jak kwaterujesz gdzies np w nowej/starej lesnej, to do Tatralandii
    masz 60km. Do Bialki i Bukowiny blizej, jak cie sie Poprad znudzi :-)

    > Do tego mają lepsze piwo :)

    rzecz gustu. a w zakopanem nie mozna slowackiego kupic :-)

    J.