  • Data: 2012-09-07 10:00:25
    Temat: Re: gdynia-zakopane
    Od: "Chris" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    > Dnia 2012-09-06 13:06, *Chris* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    > pogoda to chyba prawie taka sama ?

    Nie bo od południa masz dłużej słońce i można dłużej łazić po górach a i
    wiatry często wieją od strony słowackiej i już u nas robią się turbulencje i
    pogoda z dupy.

    > O widzisz - i tu mozemy podyskutowac. Po polskiej stronie akwaparkow jest
    > 4 i pol.
    > A ceny ? No dobra, we Vrbovie taniej niz w Bukowinie, ale to juz nie te
    > czasy co kiedys - trzeba byc bogatym :-)

    Dawno nie byłem ale 4 na Słowacji kontra 1 w Bukowinie .. sorry dalej
    Słowacja lepsza :) Do tego mają lepsze piwo :)

    > Do nas tez kedys moze kleska zywiolowa zawitac.
    > To te polacie sprzed kilku lat, czy nowa im zawitala ?
    > Ale ostre podejscia po Slowackiej stronie tez sa. Jak ktos lubi to moze z
    > przewodnikiem na Gerlach czy Lomnice :-)
    > A jak nie lubi, to ceprostrada na Rysy :-)

    Ja jako waga półciężka wolę lekkie trasy :)