    From: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: funkcja odpowiadajaca na pytanie o wnetrze krzywej
    Date: Tue, 2 Mar 2010 09:41:47 +0100

    "Lucjan J.A. Tumim" <L...@a...fm.pl> wrote:

    > Jeśli się interesujesz rozumiesz, ze niestety nie ma czegos takiego jak
    > jeden Bezier SVG. Sam SVG definiuje 3 różne sposoby reprezentacji krzywych
    > Beziera. Niestety każdy program , przeglądarka czy inkscape tez robi to po
    > swojemu.

    W SVG są tylko krzywe 3-go stopnia, zawsze opisywane 4 punktami kontrolnymi.
    Skąd Ci się wzięły "3 różne sposoby reprezentacji"?

    > Dlatego nie chodzi mi o teoretyczne obliczanie, ale o to by
    > narysowac dokladnie taka sama krzywa i moc ja modyfikowac. By rozroznic
    > jedna od drugiej musze wiedziec czy kliknalem na nia czy nie.

    Klikasz w krzywą, czy obszar przez nią ograniczony? Sam chcesz coś rysować?
    Napisz dokładnie, co chcesz zrobić i osiągnąć, bo za cholerę nie idzie
    zrozumieć.

    w.

    --
    Kto ma włącznik do włączania, niechaj włącza!
    kto ma włancznik do włanczania, niechaj włancza!