  • Data: 2010-03-02 05:20:45
    Temat: Re: funkcja odpowiadajaca na pytanie o wnetrze krzywej
    Od: "slawek" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lucjan J.A. Tumim" <L...@a...fm.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hmhbnp$205$...@n...news.neostrada.pl.
    ..
    > narysowac dokladnie taka sama krzywa i moc ja modyfikowac. By rozroznic
    > jedna od drugiej musze wiedziec czy kliknalem na nia czy nie.

    Oj, jaka ta dzisiejsza młodzież :)

    1. Nie wyrażasz się precyzyjnie - czy chodzi ci o krzywą, czy o obszar
    którego brzegiem jest krzywa zamknięta.
    2. Teoretycznie załatwia ci to indeks punktu, nie ma że boli (całki są, ale
    łatwe).
    3. Praktycznie powinno wystarczyć polecieć wzdłuż półprostej przechodzącej
    przez dany punkt i policzyć ilość przecięć tejże z daną krzywą.
    4. Trik nr 3. nie zadziała w pewnych przypadkach, zgadnij w jakich.
    5. W MS GDI jest chyba nawet coś gotowego - tzw. regiony. Ibidem służy
    głównie do robienia rzeczy "overlapped".

    slawek