    From: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: fujitsu p19-1 brak obrazu
    Date: Thu, 12 Jul 2012 12:38:44 +0200

    Użytkownik "Olo" <o...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:4ffea552$0$1213$65785112@news.neostrada.pl...

    > OSD powinien być również widoczny, ale lepiej podebnij pod jakiegoś kompa
    > będziesz miał 100% pewność. Co do pomysłów co mu dolega - jak podłączysz
    > sygnał to zobaczysz czy to podświetlenie matrycy czy szlag trafił
    > matrycę/podzespoły.

    No ale jak się zepsuł to był podpięty. Na moje niefachowe oko podświetlenia
    nie ma bo wcześniej nawet jak wyświetlał czarny obraz to jednak coś było
    widać. Teraz
    nie widzę ani podświetlenia ani jakiegokolwiek obrazu.

    Nawiasem mówiąc mam w pracy dosyć podobny monitor samsunga i dzisiaj
    padł mi z dokładnie takimi samymi objawami !