  • 11. Data: 2009-08-10 10:18:50
    Temat: Re: fototok
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    XX YY wrote:

    > mozna potraktowac jako test aparatu na odwzorowanie RGB.
    >
    > Takie zdjecia na ogol powoduja zadowolenie osoby fotografowanej ,
    > fotgrafujacego widocznie tez gdyz w przeciwnym wypadku nie pokazalby
    > publicznie zdjecia.
    > u ogladajacych najczesciej odruch niecheci - u mnie nawet ze wzgledu
    > na brudne stopy nawet obrzydzenia.
    >
    > natomiast podaba mi sie kolor trawy - nie udalo mi sie takiej osiagnac
    > w ogrodku.

    bosz...

    musisz iść na jakiś kurs robienia kiczów albo kupić A900, on robi takie
    kicze z puszki w JPGu :)

  • 12. Data: 2009-08-10 10:31:21
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > musisz iść na jakiś kurs robienia kiczów albo kupić A900,  on robi takie
    > kicze z puszki w JPGu

    trawe podlewa tez?

  • 13. Data: 2009-08-10 10:42:25
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > albo kupić A900, on robi takie kicze z puszki w JPGu :)

    doprawdy? a ja myślałem ze to były żarty z tą bazą wszystkich zdjęć świata w
    aparacie....

  • 14. Data: 2009-08-10 10:51:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    XX YY wrote:

    > trawe podlewa tez?

    nie wiem, zapytaj tego drugiego trolla

  • 15. Data: 2009-08-10 10:52:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    XX YY wrote:

    > trawe podlewa tez?

    może jest jakiś Unijny przepis na to ;-)

  • 16. Data: 2009-08-10 13:21:05
    Od: "Matt " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    TheGuru <t...@w...pl> napisał(a):

    > doprawdy? a ja myślałem ze to były żarty z tą bazą wszystkich zdjęć świata w
    > aparacie....

    Przydałaby się baza wszystkich dobrych zdjęć świata w aparacie

    Maciej

  • 17. Data: 2009-08-10 13:22:16
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Matt wrote:

    > Przydałaby się baza wszystkich dobrych zdjęć świata w aparacie

    Iiii, na to starczy 256MB.

    wer

  • 18. Data: 2009-08-11 13:11:31
    Od: Kell a <k...@n...com>