  • 61. Data: 2013-09-28 12:56:32
    Temat: Re: fotorapid: 72/50 - kłócić się czy zapłacić?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Dziecko nie jest winne temu, że jechałeś szybciej, niż przepisy pozwalały.
    > Wiem, że u nas często ograniczenia są z d... wzięte, ale jak się jest na
    > limicie budżetowym, to trzeba uważać i jechać przepisowo.

    Trzeba, to stawiać znaki w sposób uzasadniony.
    Wszystko inne, to tylko Twoje chciejstwo.

    > Jakoś na zachód i na południe od naszego kraju prawie nikt (włączając w to
    > naszych rodaków) nie ma problemu z utrzymaniem max 55 km/h w zabudowanym,
    > czy 70/70, jeśli znaki tak pokazują.

    Widocznie tam nie ustawiają znaków po Kamazy z węglem na oblodzonej drodze,
    więc szacunku do znaku uczysz się szybko - nie dostosujesz się, to wylecisz
    z drogi.

  • 62. Data: 2013-09-28 13:00:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@p...pl.in
    valid...

    > [... jęki, stęki i rozpacze ...]
    >
    > Bądź mężczyzną - dałeś się złapać na wykroczeniu - zapłać.

    Niby z jakiej paki?
    To nadal część gry (czytaj obrony) z mafią zwaną państwem, jak chcą się
    dobrać do mojego portfela, to muszą się bardziej postarać.
    Samo wystawienie nielegalnego FR lub suszarki na nielegalnym limicie to za
    mało.

  • 63. Data: 2013-09-28 16:37:11
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 28 września 2013 12:56:32 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

> [...]
    >
    > więc szacunku do znaku uczysz się szybko - nie dostosujesz się, to wylecisz

    A tutaj ustawiają bo są kamazy z węglem i wozy drabiniaste i pędzenie krów drogą i
    pielgrzymki piesze. Jak Ci się nie podoba to wyjedz tam gdzie jest tak dobrze.

  • 64. Data: 2013-09-28 16:45:26
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 28 Sep 2013 12:56:32 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Widocznie tam nie ustawiają znaków po Kamazy z węglem na oblodzonej drodze,
    >więc szacunku do znaku uczysz się szybko - nie dostosujesz się, to wylecisz
    >z drogi.

    Ładnie pominąłeś 55 km/h w terenie zabudowanym.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 65. Data: 2013-09-28 16:46:31
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 27 Sep 2013 21:05:50 +0200, ToMasz
    <n...@n...neostrada.pl> wrote:

    >Na tej grupie, zazwyczaj broni się tych, którzy dostają mandaty.

    Nie. Jest grupa tych co bronią, a reszta kopie w dupę :))

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 66. Data: 2013-09-28 19:50:37
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-28 16:46, jerzu pisze:

    > Nie. Jest grupa tych co bronią, a reszta kopie w dupę :))

    Nie jest prawdą powyższe :P

  • 67. Data: 2013-09-28 23:30:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:jrqd49httnippm73mm522djfvj5n5tj490@4ax.
    com...

    > Ładnie pominąłeś 55 km/h w terenie zabudowanym.

    Jakie 55?
    I gdzie?
    Na trzypasmowej jezdni w standardzie ekspresówki, czy na wąskiej uliczce pod
    szkołą?
    Bo właśnie dlatego, że w obu miejscach limit jest ten sam, to mam ZAWSZE go
    gdzieś, wraz ze wszystkimi innymi limitami.

  • 68. Data: 2013-09-28 23:30:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:ltqd49lq9975v2qfc7fejdojnphpic9oq8@4ax.
    com...

    > Nie. Jest grupa tych co bronią, a reszta kopie w dupę :))

    Nie reszta, tylko banda zidiociałych kapeluszników.

  • 69. Data: 2013-09-29 20:30:35
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@n...pl>

    > Wprowadzono go z powodu błędów prędkościomierzy samochodów a nie błędów
    > radarów.

    A skąd Ty to wiesz jak nawet przepisu nie czytałeś ?

    > Słusznie, lepiej zajmij się czym innym.

    No i właśnie.

  • 70. Data: 2013-09-29 20:41:34
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Myślę, że nie jest to powód.
    >
    > +10 jest dlatego, aby limit prędkości był faktycznym limitem. Nie da się
    > utrzymać prędkości samochodu z dokładnością do 1km/h. Tym samym w praktyce
    > na przykładowym limicie "50" realny limit byłby kilka km/h mniejszy.
    >
    > Dzięki marginesowi możesz skupić się na innych czynnościach prowadzenia
    > samochodu niż kontroli prędkości z aptekarską precyzją.

    Myślałem, że mówimy o zakazie przekroczenia prędkości a nie nakazowi jazdy z
    określoną. Ja pisałem o tym, jak to było argumentowane a nie że ustawodawcy
    chodziło o wykazanie się. Jedno i drugie jest prawdziwe co wskazuje, że
    generalnie to z d..y jest, ale jeśli mowa o tym czy można jeździć +11 bo
    dokładność urządzenia pomiarowego jest na tyle mała, że faktyczna prędkość
    może być poniżej +10 to trzeba jednak do tego przepisu zajrzeć.