-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: fotorapid: 72/50 - kłócić się czy zapłacić?
Date: Sun, 29 Sep 2013 20:41:34 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 25
Message-ID: <l29svk$lhm$1@mx1.internetia.pl>
References: <52445919$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
<l21oro$q4k$1@node1.news.atman.pl>
<52447e25$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
<52448e5b$0$1246$65785112@news.neostrada.pl>
<l223ko$3fv$1@node2.news.atman.pl>
<524494c9$0$2226$65785112@news.neostrada.pl>
<l2259o$53t$1@node2.news.atman.pl>
<2...@g...com>
<l2269g$63u$1@node2.news.atman.pl>
<5245342c$0$2218$65785112@news.neostrada.pl>
<l23dpg$fgm$1@node1.news.atman.pl> <l24cd2$sp0$1@mx1.internetia.pl>
<l24grs$kgs$1@node1.news.atman.pl> <l24j0u$jaj$1@mx1.internetia.pl>
<l24k4e$o1p$1@node1.news.atman.pl> <l25d90$aar$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1380480821 22070 83.238.168.227 (29 Sep 2013 18:53:41 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 29 Sep 2013 18:53:41 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
In-Reply-To: <l25d90$aar$1@node2.news.atman.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2505939
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
>>> Dlatego, że z tego powodu go wprowadzono a nie dlatego byś mógł
>>> jeździć +10
>>
>> Wprowadzono go z powodu błędów prędkościomierzy samochodów a nie błędów
>> radarów.
>
> Myślę, że nie jest to powód.
>
> +10 jest dlatego, aby limit prędkości był faktycznym limitem. Nie da się
> utrzymać prędkości samochodu z dokładnością do 1km/h. Tym samym w praktyce
> na przykładowym limicie "50" realny limit byłby kilka km/h mniejszy.
>
> Dzięki marginesowi możesz skupić się na innych czynnościach prowadzenia
> samochodu niż kontroli prędkości z aptekarską precyzją.
Myślałem, że mówimy o zakazie przekroczenia prędkości a nie nakazowi jazdy z
określoną. Ja pisałem o tym, jak to było argumentowane a nie że ustawodawcy
chodziło o wykazanie się. Jedno i drugie jest prawdziwe co wskazuje, że
generalnie to z d..y jest, ale jeśli mowa o tym czy można jeździć +11 bo
dokładność urządzenia pomiarowego jest na tyle mała, że faktyczna prędkość
może być poniżej +10 to trzeba jednak do tego przepisu zajrzeć.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.09.13 21:13 Tomasz Pyra
- 29.09.13 21:25 John Kołalsky
- 29.09.13 21:52 Czesław Wiśniak
- 29.09.13 21:56 Czesław Wiśniak
- 29.09.13 22:01 John Kołalsky
- 29.09.13 22:13 Czesław Wiśniak
- 29.09.13 22:31 John Kołalsky
- 29.09.13 22:47 Tomasz Pyra
- 29.09.13 23:25 John Kołalsky
- 30.09.13 14:55 Marek
- 30.09.13 17:20 Cavallino
- 30.09.13 18:39 Czesław Wiśniak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=