  • Data: 2013-09-27 21:05:50
    Temat: Re: fotorapid: 72/50 - kłócić się czy zapłacić?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Do Wiwo i Artura.
    Na tej grupie, zazwyczaj broni się tych, którzy dostają mandaty.
    Wskazuje się rozwiązania obchodzące wszelkie możliwe przepisy. Bez
    względu czy na to w jakich okolicznościach wykroczenie zostało
    popełnione, bez względu na prędkość.

    To mnie pchnęło do tego aby zapytać czy da się obniżyć, do dolnej
    granicy widełek i jak to zrobić.

    Nagle okazuje się - ze prawdziwy mężczyzna to samiec bez mózgu i sprytu.
    nie zastanawia się czy radar czemuś służył poza nabijaniem kasy gminy
    która ma drugie miejsce w rankingu. Czy jeśli kierowca zastanawia się
    dlaczego dostał wyższy mandat, skoro przepisy dopuszczają niższą kwotę
    to niema jaj? Ja zazwyczaj jeżdżę wolno, czasem za wolno, ale rozumiem
    ograniczenia przy szkołach, w centrach miast, tam gdzie jest dużo
    pieszych... ale nie do jasnej cholery na wylocie z miasta gdzie
    chodnikiem nikt nie chodzi bo niema dokąd!

    Ale -pisałem o tym wcześniej - jak już ktoś ma kłopot, to należy mu
    dowalić. Całą historię - jak widzę niepotrzebnie- opisałem aby ktoś
    uprzejmy podzielił się swoimi doświadczeniami i powstrzymał mnie od
    wypisywania czegoś co nie wpływa na obniżenie mandatu, albo poradził co
    może być dla stróżów prawa istotne.
    Dziękuję wszystkim, napiszę czy i ile udało się "wytargować"
    ToMasz

    Ps Córce _obiecałem_ ze pojedziemy i słowa dotrzymałem. Ale w
    dzisiejszych czasach prawdziwy mężczyzna nie zna słowa honor. Ważne żeby
    potrafił słabszego kopnąć w dupe