  • Data: 2013-09-27 22:42:19
    Temat: Re: fotorapid: 72/50 - kłócić się czy zapłacić?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-27 21:05, ToMasz pisze:
    > Do Wiwo i Artura.
    > Na tej grupie, zazwyczaj broni się tych, którzy dostają mandaty.

    A to ciekawe - pomyliłeś grupy :> Załóż własną, da się.

    > Wskazuje się rozwiązania obchodzące wszelkie możliwe przepisy.

    LOL - Ty naprawdę się pogrążasz. No, ale to nie pierwszy raz :>

    > Bez
    > względu czy na to w jakich okolicznościach wykroczenie zostało
    > popełnione, bez względu na prędkość.

    Chciałbyś.

    > To mnie pchnęło do tego aby zapytać czy da się obniżyć, do dolnej
    > granicy widełek i jak to zrobić.

    Jak się chciało jeździł bezmyślnie grubo powyżej ograniczenia to
    trzeba płacić, a nie płakać że złapali.

    > Nagle okazuje się - ze prawdziwy mężczyzna to samiec bez mózgu i sprytu.

    Ty nie wiesz kto jest prawdziwy mężczyzna i za 100zł dorobisz sobie
    ideologię do smutnego trollowania.

    > Ale w
    > dzisiejszych czasach prawdziwy mężczyzna nie zna słowa honor.

    Skoro tak, to się to dało zauważyć :> Coraz więcej takich. Łażą, płaczą
    i nie potrafią być samodzielni. A jak któregoś mandat dopadnie to
    lament na pół internetu.

    > Ważne żeby potrafił słabszego kopnąć w dupe

    Sam się powinieneś kopnąć - pamiętaj, jak chcesz być prawdziwym
    mężczyzną to:
    "Za kółkiem trzeba być ostrym jak premier Tusk, twardym jak prezydent
    Kaczyński i niezłomnym jak wicepremier Waldemar Pawlak. "