  • Data: 2013-09-27 11:34:10
    Temat: Re: fotorapid: 72/50 - kłócić się czy zapłacić?
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-27 09:06, Iglo pisze:
    > Dnia Thu, 26 Sep 2013 22:30:39 +0200, ToMasz napisał(a):
    (...)

    > I ostatnie zdanie jest kluczowe. DK11 i ogólnie całe Zachodniopomorskie.
    > Kogo tam nie złapali.. Oczywiście tutaj sami moralizatorzy, "że trzeba
    > wiedzieć ile jechać w zabudowanym".

    A co, może nie trzeba? Może z czasem ludzie się nauczą, że jak są
    ograniczenie i nawet oznakowanie o 'suszeniu' to się jeździe
    zgodnie z przepisami, a ja nie to się płaci frycowe, a nie płacze
    jaka to SM zła, niedobra itd.

    > Prawda jest taka, że odbywa się
    > regularne polowanie na kierowców jadących nad morze i tyle. Olbrzymie
    > wpływy z fotoradarów są uwzględnione w budżetach gmin i trzeba normy
    > wyrobić raczej nikt ci "nie spuści z ceny". Radary są ustawiane tam gdzie
    > teren zabudowany najmniej na taki wygląda, wystarczy, że przegapisz znak,
    > często zarośnięty krzaczorami i dokładasz się do kasy gmin.

    Wiem, wiem, czytam te rewelacje grupowe na ten temat. Przykro mi,
    ale nie dałem się złapać i w brew temu co tak często się opowiada
    to od jakiegoś czasu (od zmian z chyba 2011) SM może tylko w
    ustalonych miejscach terenu zabudowanego ustawiać FR. No i tak robią.
    A że polowaniem to nazywają - cóż, nie sobie będzie polowanie. Jak
    ktoś jeleń i zapiernicza po zabudowanym np. ponad 70km/h bo w 'mieście'
    bo mu się wydaje że wolno, to go upolują jak kaczkę i tyle.