  • Data: 2011-09-13 19:10:11
    Temat: Re: fotoradarowe pytanko
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.09.2011 12:30, grzech pisze:
    > Może ktoś się orientuje jak działają, albo powinny działać
    > fotopstryczki na skrzyżowaniach? Jechałem sobie ostatnio za innym
    > autkiem - czyli prędkość identyczna - ok.80km/h.
    czyli masz jakieś 20metrów na sekunde

    > Jak byłem jakies 4-5
    > m przed pasami zaświeciło się pomarańczowe i błysnęło mi po oczach.
    jak to jest tak zsynchronizowane ze pomarańczowe wyzwala błysk, to:
    zakładając ze normalny człowiek zareaguje w 0.2 sek to masz rozpoczęcie
    hamowania za sygnalizatorem. jaka jest droga hamowania?
    > Wygląda na to, że uaktywnia się na pomarańczowe a nie powinien aby na
    > czerwone?
    W moim mieście też jest taki automat, i po analizie sytuacji
    powiedziałem ze (jak by co) to nie płacę oddaje sprawę do sądu. Co
    innego jak maszynka robi dwa zdjęcia. Niemniej jednak nie wiesz kiedy
    sie zaświeci żółte i za brak nadludzkich zdolności nie powinieneś dostać
    kary.
    ToMasz