  • 51. Data: 2010-09-09 11:44:10
    Temat: Re: fotoradarów jest ZA MAŁO
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-09 11:35, masti pisze:
    > LOL, ty to widzę masz więcej przypadków niż cała reszta grupy razem

    kotów jest najwięcej bo się chuje nie boją, że delikatny zwierzak
    uszkodzi im auto, psy rzadziej ale też się trafiają. Każdemu komu uda
    się przejechać przez polskę od morza po góry bez znalezienia chociażby
    jednego martwego stworzenia gratuluję. Ja jakoś nigdy nie trafiłem,
    żadnego kota bo zawsze udawało mi się zwolnić, ominąć. Dlatego nie
    jestem w stanie zrozumiem tej polskiej gnojowni.

    --
    krzysiek82

  • 52. Data: 2010-09-09 11:52:29
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 9 Wrz, 11:44, krzysiek82 <o...@c...pl> wrote:

    > kotów jest najwięcej bo się chuje nie boją, że delikatny zwierzak
    > uszkodzi im auto,

    najwiecej, bo koty sa wyjatkowo durne... ;)

    WS

    PS. raz mialem przypadek, ze kot przebiegajac droge wbiegl pod moj
    samochod juz za przednimi kolami - jak to zrobil nie wiem, ale w
    lusterku widzialem, ze pobiegl dalej, nic nie sluszalem, wiec raczej
    go nie trafilo...

  • 53. Data: 2010-09-09 11:55:56
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 9 Sep 2010 09:35:12 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > LOL, ty to widzę masz więcej przypadków niż cała reszta grupy razem

    Jak nic kolega Motylińskiego. Ciekawe, kiedy pójdzie z tymi problemami do
    komendanta drogówki we Włocławku?

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 54. Data: 2010-09-09 12:04:35
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-09 11:52, WS pisze:
    > najwiecej, bo koty sa wyjatkowo durne... ;)

    nie są durne, gdyby jechać zgodnie z przepisami zawsze można się
    zatrzymać. Człowiek ma mózg żeby z niego korzystać.

> [...]
    > samochod juz za przednimi kolami - jak to zrobil nie wiem, ale w
    > lusterku widzialem, ze pobiegl dalej, nic nie sluszalem, wiec raczej

    Mógł być w szoku, sam widziałem jak auto jednym kołem przejechało po
    kocie a ten pobiegł dalej. Zapewne pobiegł kawałek i potem umarł.

    --
    krzysiek82

  • 55. Data: 2010-09-09 12:08:17
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-09 11:52, WS pisze:
    > najwiecej, bo koty sa wyjatkowo durne... ;)

    wyobraź sobie, że kot nie widzi zagrożenia, ponieważ on nie wiem, że
    obiekt się zbliża. Brak kar za spowodowanie zgonu zwierzęcia powoduje,
    właśnie takie efekty. Czy człowiek, pies lub kot nie powinno to mieć
    najmniejszego znaczenia. Konsekwencje muszą być.

    --
    krzysiek82

  • 56. Data: 2010-09-09 12:22:09
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 9 Wrz, 12:04, krzysiek82 <o...@c...pl> wrote:

    > nie są durne, gdyby jechać zgodnie z przepisami zawsze można się
    > zatrzymać.

    przeciez jak wyskoczy tuz przed maska (tak jak w moim wypadku) to
    nawet czlowiek hamulaca nie zdazy nasisnac... niezaleznie od predkosci
    z jaka jedzie

    > Brak kar za spowodowanie zgonu zwierzęcia powoduje,
    > właśnie takie efekty. Czy człowiek, pies lub kot nie powinno to mieć
    > najmniejszego znaczenia. Konsekwencje muszą być.

    Kara grozi, ale w wypadku "wtargniecia" winny wypadku jest czlowiek/
    zwierze... jesli zwierze odpowiada ich opiekun/wlasciciel...

    Jeszcze nie widzialem, zeby ktos celowo wjechal w zwierze (zawsze
    hamowanie, omijanie...), a jezdze juz dluuuuugo...
    nawet jak komus nie szkoda zwierzaka, to szkoda samochodu - taki kot
    przy ~50km/h polamie np. zderzak...

    WS

  • 57. Data: 2010-09-09 12:42:13
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-09 12:22, WS pisze:
    > przeciez jak wyskoczy tuz przed maska (tak jak w moim wypadku) to
    > nawet czlowiek hamulaca nie zdazy nasisnac... niezaleznie od predkosci
    > z jaka jedzie

    dlatego każdy przypadek trzeba rozpatrywać indywidualnie.

    > nawet jak komus nie szkoda zwierzaka, to szkoda samochodu - taki kot
    > przy ~50km/h polamie np. zderzak...

    nie wiem może jestem dziwny ale bardziej bym się kociakiem przejmował
    niż zderzakiem czy tam nawet całym autem.

    --
    krzysiek82

  • 58. Data: 2010-09-09 17:00:25
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c886eca$0$22794$65785112@news.neostrada.pl to
    <t...@a...xyz> pisze:

    > Tak gdy rozmawiamy o tym, co jest wykroczeniem, a co nim nie jest.
    Nie da się wszystkiego ująć w sztywne ramy przepisów prawnych.
    Żaden przepis nie mówi ile razy możesz zmieniać pas.
    W niczym to jednak nie zmienia faktu, że miotający się z pasa na pas kretyn
    wyczyniający swoje ewolucje - nawet zgodnie z przepisami - jest właśnie
    kretynem.
    Nie wystarczy przestrzegać prawa aby być porządnym człowiekiem i tak samo
    nie łamanie przepisów samo z siebie nie czyni nikogo mądrym.

    > Nie wiem czym jest "bengal"
    Nie wiesz, to nie wiesz. Z domyślnością też u ciebie kiepsko.

    > mi kojarzy się z kotem.
    Ciepło. Pod warunkiem, że z dawno nieżywym.

    --
    Jotte

  • 59. Data: 2010-09-09 18:19:08
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > A co ma piernik do wiatraka?

    Ano to, że bez wiatraka nie było by mąki. A bez mąki... ;-)

    --
    Mateusz Bogusz

  • 60. Data: 2010-09-09 18:57:11
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-08 18:17, to pisze:
    > begin Arek (G)

    > Jak nie rozumiesz to trudno.

    Musisz się zastanowić czy masz pretensję do kogoś kto ustawił te znaki,
    czy do ludzi, którzy mimo znaków nie zachowują się jakby byli na
    autostradzie.

    A.