  • 61. Data: 2010-09-09 18:58:10
    Temat: Re: fotoradarów jest ZA MAŁO
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-09 18:19, Karol Y pisze:

    > Ano to, że bez wiatraka nie było by mąki. A bez mąki... ;-)

    No w tym przypadku jakieś powiązanie też może być. Może jednym z tych
    kapeluchów, którzy snują sie 70 na 50 zamiast takie 140, był ktoś
    odpowiedzialny za te znaki:)

    A.

  • 62. Data: 2010-09-09 22:26:48
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 09 Sep 2010 12:04:35 +0200, krzysiek82 <o...@c...pl>
    wrote:

    > nie są durne,

    Są. Mam cztery, to wiem że są (nie za mądrość je kochamy :)).
    Kot, niestety, potrafi się niemal do końca czaić w krzakach, by
    wystrzelić przed samym autem.

    r.
    _____________

  • 63. Data: 2010-09-09 22:26:54
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 09 Sep 2010 12:42:13 +0200, krzysiek82 <o...@c...pl>
    wrote:

    > nie wiem może jestem dziwny ale bardziej bym się kociakiem przejmował
    > niż zderzakiem czy tam nawet całym autem.

    Dopóki w ten sposób nie uklepiesz któregoś z pasażerów lub kogoś
    postronnego.

    r.
    _____________

  • 64. Data: 2010-09-09 23:18:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 09 Sep 2010 09:47:38 +0200, Andrzej Lawa wrote:
    >A skąd wiesz, że bezpańskiego?

    Bo panski powinien byc wyprowadzany na smyczy, zeby nie wskakiwal pod
    samochody.

    >Zachować się nie potrafią ci pędzący na ślepo debile w samochodach.

    >Jakieś 15 lat temu. Nie był to schabowy z przejechanego kota.

    Wegetarianin ? to cie troche usprawiedliwia.

    >Bardzo porządne, już prawie 10-letnie i nadal całe.

    Ze skory jakiegos porzadnego zwierzaka znaczy sie.
    Celowo zabitego.
    Ale widac swinia czy krowa to gorsze zwierzaki niz kot.

    J.

  • 65. Data: 2010-09-10 10:12:14
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "krzysiek82" wrote:
    > nie są durne, gdyby jechać zgodnie z przepisami zawsze można się zatrzymać.
    Człowiek ma
    > mózg żeby z niego korzystać.

    A jak to nie ja trafiłem psa, a pies trafił mnie? Jechałem sobie jakieś
    40km/h, kątem oka zauważyłem że coś wbiega i usłyszałem puknięcie
    w auto na wysokości słupka B. Za szybko jechałem, czy za wolno? :>

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 66. Data: 2010-09-10 10:13:55
    Temat: [OT] Re: fotoradarów jest ZA MAŁO
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 09-09-2010 o 22:26:48 Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> napisał(a):

    > Kot, niestety, potrafi się niemal do końca czaić w krzakach, by
    > wystrzelić przed samym autem.

    W mojej okolicy są jakieś mądrzejsze koty :) Psy owszem - lubią
    obszczekiwać samochody.

    --
    SW3
    ----

  • 67. Data: 2010-09-10 10:17:03
    Temat: Re: [OT] Re: fotoradarów jest ZA MAŁO
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-10 10:13, SW3 pisze:
    > W mojej okolicy są jakieś mądrzejsze koty :)

    dokładnie :)

    Psy owszem - lubią

    dlatego jak jadę pojeździć na rowerze to zakładam kalosze, żeby mi psy
    nóg nie poodgryzały :)

    --
    krzysiek82

  • 68. Data: 2010-09-10 10:20:07
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-10 10:12, .Peeter pisze:
    > A jak to nie ja trafiłem psa, a pies trafił mnie? Jechałem sobie jakieś
    > 40km/h, kątem oka zauważyłem że coś wbiega i usłyszałem puknięcie
    > w auto na wysokości słupka B. Za szybko jechałem, czy za wolno? :>

    pies żyje? zawiozłeś go do weterynarza? Mój pies też kiedyś zaatakował
    auto jak leciał w moją stronę a ja akurat otworzyłem drzwi i wyładował z
    takim impetem, że odpadła listwa na drzwiach. Można to chyba porównać do
    uderzenia przy 40km/h bo mój pies jest spory i całkiem szybko biega.
    Po tym uderzeniu był przez chwile otumaniony całe szczęście nic mu się
    nie stało. A drzwi no trudno się mówi :)

    --
    krzysiek82

  • 69. Data: 2010-09-10 15:18:59
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 10 Sep 2010 10:17:03 +0200, krzysiek82 napisał(a):

    > dlatego jak jadę pojeździć na rowerze to zakładam kalosze, żeby mi psy
    > nóg nie poodgryzały :)

    Zawsze możesz jechać szybciej :P

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 70. Data: 2010-09-10 16:38:38
    Od: ALGI <a...@N...o2.pl>

    Dnia Thu, 9 Sep 2010 09:35:12 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > LOL, ty to widzę masz więcej przypadków niż cała reszta grupy razem

    Nie wiem co się dzieje ale w tym tygodniu też sporo (6-7) rozjechanych
    zwierząt widziałem, wczoraj 2 szt. A codziennie jeżdzę tą samą trasą....