-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: fotoradarów jest ZA MAŁO
Date: Wed, 8 Sep 2010 12:25:39 +0000 (UTC)
Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 25
Message-ID: <s...@l...localdomain>
References: <4c872cc8$1@news.home.net.pl> <i67d8t$1k8$1@inews.gazeta.pl>
<i67h55$prn$1@news.onet.pl> <i67jnu$1s7$1@news.onet.pl>
<s...@l...localdomain>
<7...@e...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: samotnik.man.atcom.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1283948739 15790 217.197.164.135 (8 Sep 2010 12:25:39
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 8 Sep 2010 12:25:39 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2309213
[ ukryj nagłówki ]Dnia 08.09.2010 Matt <m...@g...com> napisał/a:
>> > Przykladowy zakret z ograniczeniem (40) przejezdzam "z palcem w dupie" 90.
>> > Rajdowka 140. BEZ RYZYKA.
>> > Z tym, ze tuz za zakretem jest gawra misiow. Wiadomo po co jest znak?
>> > Wiadomo.
>>
>> Ale widzisz różnicę między przykładowym zakrętem, a osiedlową uliczką z
>> dziećmi, staruszkami, ludźmi próbującymi się włączyć do ruchu w wąską,
>> zastawioną samochodami ulicę z równie wąskiego, zastawionego samochodami
>> podwórka itd itp?
>
> Tylko, że takie ograniczenie jest często ustawione właśnie żeby ktoś z
> tej uliczki za zakrętem mógł bezpiecznie skręcić w główną, żeby dało
> się przejść przez przejście za takim zakrętem itp. No ale skoro przez
> zakręt da się przejechać 90 "z palcem w dupie" to znaczy, że
> ograniczenie bez sensu...
Dokładnie, sam mieszkam przy takiej ulicy, gdzie jest znak 'strefa 40',
chociaż da się jechać setką. Ale to własnie dlatego, że są
zakręty i nie da się normalnie wyjechać z bramy, kiedy ktoś tak testuje
możliwości samochodu...
--
Samotnik
Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/
Następne wpisy z tego wątku
- 08.09.10 14:38 Piotr Jurczak
- 08.09.10 14:59 to
- 08.09.10 15:00 to
- 08.09.10 15:03 Arek (G)
- 08.09.10 18:17 to
- 08.09.10 21:42 kogutek
- 08.09.10 21:37 Jotte
- 08.09.10 21:41 Jotte
- 08.09.10 23:11 J.F.
- 09.09.10 00:22 ToMasz
- 09.09.10 00:24 ToMasz
- 09.09.10 05:28 to
- 09.09.10 07:21 to
- 09.09.10 09:34 Piotr Jurczak
- 09.09.10 09:44 Andrzej Lawa
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=