eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyfotoradar SM :) ... Ustrzelili karetkę. A mógł wskazać chińczyka ... › Re: fotoradar SM :) ... Ustrzelili karetkę. A mógł wskazać chińczyka ...
    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: fotoradar SM :) ... Ustrzelili karetkę. A mógł wskazać chińczyka
    Date: Tue, 01 Feb 2011 19:44:45 +0100

    W dniu 2011-02-01 19:36, marjan pisze:

    > Ale nawet, gdyby koguty nie były włączone (bez wnikania czemu),
    > jednak ambulans łamałby przepisy w imię wyższej konieczności, to
    > mandat się chyba nie należy?

    Włączone, nie włączone, napisałem list do SM w Karlinie.

    Jako, żem porządny obywatel zgłosiłem się społecznie na świadka.
    Gotowym potwierdzić przed sądem, że nie widzę na zdjęciu ani
    błysku, ani nie słyszę sygnału dźwiękowego.

    Mam nadzieję, że strażnicy docenią.

    Nie będzie nam tu morderca leciał jak wariat. Kciuk nie zając,
    nie ucieknie, a procedur trza pilnować!

    KU CHWALE OJCZYZNY !
    6008