  • Data: 2011-08-11 11:56:25
    Temat: Re: [fotoradar] Dostalem wezwanie z ITD
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wprawdzie w dotychczasowej praktyce stosowania fotoradarów przez Straże
    > Miejskie zdjęcie było przez Straże wysyłane, to jednak podkreślić trzeba,
    > że organ prowadzący czynności w sprawie o wykroczenie (np. Straż Miejska,
    > Inspekcja Transportu Drogowego) nie ma obowiązku udostępniania fotografii
    > do wglądu uczestników postępowania przed zakończeniem prowadzonych przez
    > ten organ czynności wyjaśniających. Organ prowadzący czynności
    > wyjaśniające w sprawie o wykroczenie gromadzi materiał dowodowy co do
    > zasady bez zgody, a często i wiedzy uczestników postępowania. Zgromadzone
> [...]

    Ładnie to napisałeś, ale dzwoniłem dzisiaj do nich i faktycznie nie maja
    obowiązku udostępnić zdjęcia. Natomiast porozmawialem tak szczerze z osoba
    po drugiej stronie i powiedzial mi wprost ze sa nastawieni tylko na kase.
    Zauwaz ze taryfikator mowi ze od 51km/h jest mandat od 400 do 500zl.
    Oni maja ustawione gorne granice, czyli za 53km/h dostalem 500zl. Nie ma
    mozliwosci zmiany tego recznie. Jakby nie było, nie przyjmuje tego mandatu,
    podaje swoje dane ze jechalem autem. Nie zalezy mi na punktach, tylko na
    zbiciu kasy. Kieruja sprawe do sadu. Poza tym jesli wynik sprawy bedzie
    pozytywny dla mnie, to bede walczyl o zwrot kosztow (80zl), niech gnoje
    placa.
    Aha, moze to dziecinne, ale postanowilem ze kupuje rolety(ramki) na tablice.
    Tak zeby nastepnym razem sie nie stresowac przed fotoradarem.

    Pozdrawiam - Darek.