  • Data: 2015-03-07 01:31:31
    Temat: Re: fotolab odmówił zrobienia odbitek
    Od: Chocobo <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > PS Pracowałem w zakładzie mieszczącym się tuż obok biura paszportowego. Typowym
    tekstem było - albo robimy zdjęcie tak jak mówię- i jeżeli zostaje odrzucone,
    poprawiamy natychmiast i do skutku- albo tak jak Pani sobie życzy- ale wtedy
    reklamacji nie przyjmujemy.
    > Jeżeli lubisz wycieczki do jakiegoś urzędu w kółko przez miasto, bo szkoda ci
    frajerze tych 10- 20 zł, to jest twoja sprawa.

    I co zakład splajtował przez podejście do klienta? Nie szkoda mi
    pieniędzy nie lubię być posuwany w tyłek bez wazeliny prze biznesmenów
    cfaniaczków.
    Frajerze to możesz mówić do tatusia, jednego albo drugiego. Dziwnym
    trafem robiłem sobie zdjęcia sam i ani razu problemów nie było. I kto tu
    jest frajerem?