  • Data: 2015-03-16 23:28:40
    Temat: Re: fotolab odm?wi? zrobienia odbitek
    Od: Chocobo <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-16 o 23:09, d...@v...pl pisze:

    > Miały dzień dobroci, już ci pisałem. Szkoda że mają go tak rzadko - dziś
    poprawiałem co najmniej 5 kompletów zdjęć dowodowych z powodu POJEDYNCZYCH włosów
    zachodzących na linię brwi, oraz jeden gdzie włosy przykrywały uszy ( przesada, w
    nowych wymogach uszy nie muszą być widoczne, i słusznie).

    A może to u ciebie są jakieś niespełnione zołzy? Co najmniej w dwóch
    urzędach nie miałem problemów. Natomiast ciekawi mnie bardzo teoria
    jakoby pani w okienku była w stanie odróżnić wydruk z labu, od tego z
    drukarki.

    Uwaga o atramentówkach i zdjęciach do dokumentów jest tym bardziej
    dziwna, że przecież oni i tak te zdjęcia skanują i drukują potem
    czarno-białe.

    > Z resztą od dawna powtarzam : jak ktoś chce kombinować, niech kombinuje. Jego czas
    i pieniądze.

    Ja bym tego nie nazywał kombinowaniem. Jak Ci się przepali żarówka, to
    dzwonisz po elektryka, czy wymieniasz?

    > Ile taka drukareczka plus komplet tuszy kosztuje, swoją drogą ?

    Nie mam zielonego pojęcia. Pewnie ze 300-400zł. Przy czym drukarka
    podobnie jak i aparat, to rzeczy które się ma, jeśli się z nich
    korzysta. Nie mówię, o specjalnym kupowaniu lustrzanki, po to by zrobić
    sobie zdjęcie do dowodu.

    > PS z ciekawości popatrzyłem na jakiś test tej drukarki- "bardzo dobra trwałość
    wydruku" - to znaczy że obraz nie schodzi po potarciu palcem ?

    Nie schodzi. Choć pewnie to zależy bardziej od tuszu i papieru niż samej
    drukarki. Mam paroletnie zdjęcia drukowane na Pixmie IP 4000 i też nie
    ma z nimi problemu

    marcin