  • Data: 2014-11-01 17:38:49
    Temat: Re: fotografowanie w museum cd
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Istnieje coś takiego, jak domniemania prawne. To,zeludzie w muzeach
    > fotografować chcą jest na tyle oczywiste, że jeśli chcemy im tego zabronić
    > pasowałoby jednak o tymw sposób widoczny i czytelny informować.,

    gdzie tu problem ?

    nie widze tabliczki zakazujacej fotografowania. fotografuje.
    powiedzmy , ze jednak jest zarzadzenie , ze nie wolno.
    obsluga mnie informuje - " niestety obowiazuje zakaz fotografowania".
    przerywsz i po sprawie.
    od tej chwili jestes poinformowany o zakazie w sposob niezwykle wytworny - przez
    zywego czlowieka , ´ba , nawet czesto kobiete.

    i koniec sprawy. informacje otrzymales.
    kto powiedzial ze musi byc tylko pisemna , w formie ustnej jest niewazna ?

    co innego , gdybys zrobil zdjecia bez takiej informacji ui zazadali jakiejs kary ,
    albo ich usuniecia , ale nic z tych rzeczy.
    po uzyskaniu informacji wiesz , ze nie nalzey fotografowac?

    gdzie tu problem?