  • 81. Data: 2010-06-08 18:34:27
    Temat: Re: fotografia bezplatna
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hum1bk$hp4$1@inews.gazeta.pl>,
    JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

> [...]
    No, ja myslalem, ze znalazlem sobie nisze. Od czasu do czasu gdzies
    blizej lub wyjezdzalem i po powrocie jakos udawalo mi sie cos tam
    sprzedawac.
    Tzw. fotografia podroznicza. Tzn. z reguly byl tekst plus fotki.
    No i zale sie, bo ostatnio bylem na wyprawie zycia, w miejscach ktore
    obiektywnie biorac byly trudno dostepne i w ogole nie byly wczesniej
    obfotografowane.

    A tu widze, ze pewnie przyslowiowa Tunezja lepiej by sie sprzedala.

    TA

  • 82. Data: 2010-06-08 19:19:04
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hum1ql$jaq$1@inews.gazeta.pl>,
    JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > Zdjęcia w gazecie kosztują najmniej. I żeby miały realny wpływ na
    > ostateczną cenę gazety, musiałyby kosztować tek po 10k zł od sztuki.
    > Chyba że gazeta ukazuje się w 500 egzemlarzach.

    No, ale tak to dziala.
    Wierszowki tez sa dziadowskie.

    TA

  • 83. Data: 2010-06-08 19:38:35
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-06-08 21:19:04 +0200, T...@s...in.the.world said:

    > No, ale tak to dziala.
    > Wierszowki tez sa dziadowskie.

    Ale przyczyna jest inna.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 84. Data: 2010-06-08 20:14:03
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    T...@s...in.the.world napisal:
    > A tu widze, ze pewnie przyslowiowa Tunezja lepiej by sie sprzedala.

    No, bo Tunezję wiele razy sprzedasz do reklamy wczasów,
    a do Sudanu mało kto jeździ ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 85. Data: 2010-06-08 20:31:25
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 7 Cze, 18:10, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Ładna historia tylko z innej galaktyki.

    Chcesz skan FVat ?
    Pozdro Marcin

  • 86. Data: 2010-06-08 20:32:07
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "dominik" <u...@d...net.pl> napisał:

    > To już sobie wydawca musi przekalkulować :) Pewnie często skusi się na
    > tanią opcję. W trudniejszych warunkach może nie być wyboru.

    Ma jeszcze jeden wybór - puścić sam artykuł bez zdjęcia. Ale - nawet jeśli
    taką ewentualność wykluczyć - jak często mamy do czynienia z sytuacją, gdy
    nieprofesjonalista nie ejst w stanie zrobić zdjećia ze względów
    technicznych? Obstawiam, ze dość rzadko. Dużo częściej juz amatorzy są
    eliminowani ze względów prawnych (wymóg akredytacji).

    > Zamawianych z festynów w pełnym słonku to i owszem.
    > A pamiętasz buta w Busha? Nawet marki kwiczały, ale kilka zdjęć jest.
    > Amator nie miałby szans nawet :D

    Sądzę, że gdyby był na miejscu miałby jednak szanse - aczkolwiek przyznaję,
    ze niewielkie - musiałby mieć dużo szczęścia.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 87. Data: 2010-06-08 20:34:08
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 7 Cze, 18:14, "adam"
    <j...@o...maile.com> wrote:

    > PS Wykonanie zdj cia kosztuje jakie 2 Kz .
    > Klient przyzwyczajony jest do stawki 50z /fotka.
    > Jaki wniosek ? Klient nie dostanie zdj .
    > Nie sprzeda nak adu .
    > Sytuacja druga : klient zap aci te dwa tysi ce plus mar a.
    > Sprzeda nak ad , zarobi.
    > Kto wyleci z rynku ?
    > ---------------------
    >
    > Obaj.

    Bynajmniej. No , na razie o ile wiem poleciał dyr regionalny d/s
    marketingu.
    Dla dużej firmy ( naprawdę dużej) wtopa na kilkanaście kZł to jeszcze
    nie tragedia , dla sredniej to byłoby finito.
    Pozdro Marcin

  • 88. Data: 2010-06-08 20:36:38
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    > Otóż klient będzie zadowolony nawet z pinhola, bo dostaje gówno z
    > wypasionego sprzętu i nie zdaje sobie z tego sprawy (dowód - prawie
    > każda galeria ślubna).

    Aleś się uwziął na te galerie ślubne :-)
    W tym, że klient nie wychodzi poza poziom gówna, jest nasza szansa,
    inaczej wszyscy musielibyśmy być na poziomie Leonarda da Vinci - ;-(

  • 89. Data: 2010-06-08 20:38:36
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 7 Cze, 18:16, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:

    > Dostanie za darmo.
    Znaczy co , ukradnie ? Duże firmy stać na prawnika , zwłaszcza gdy
    mają miłą perspektywę przeczołgania konkurencji.

    > Sprzeda.

    W momencie kiedy konkurencja zapodaje praktycznie to samo ale ślicznie
    rozreklamowane ?

    > Obudz sie :)

    Fakt. Najpierw polecą pracownicy odpowiedzialni za drobne oszczędności
    i duże straty.
    Pozdro Marcin

  • 90. Data: 2010-06-08 20:42:46
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-06-08 22:14:03 +0200, Jacek_P <L...@c...edu.pl> said:

    > No, bo Tunezję wiele razy sprzedasz do reklamy wczasów,
    > a do Sudanu mało kto jeździ ;)

    Ochojska jeździ, budować studnie. Ale jej zdjęcia nie interesują.