  • 71. Data: 2010-06-08 13:54:12
    Temat: Re: fotografia bezplatna
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 08 Jun 2010 15:23:38 +0200, marek augustynski napisał(a):

    > Mick Jagger np należy do klasy wyższej (urodził się w niższej)

    Sir Mick jest dożywotnim parem, to go jednak do miana klasy wyższej nie
    predestynuje ;o)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

  • 72. Data: 2010-06-08 13:59:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janko Muzykant" <j...@w...pl>
    > Żona go miała dopóki nie zdechł. On robi jeszcze lepsze zdjęcia
    > tylko oczywiście trzeba go traktować z manuala i jako dawcę
    > materiału do szopa.

    No nie wiem
    http://jfox.republika.pl/images/DSC00140.jpg
    http://jfox.republika.pl/images/DSC00142.jpg
    http://jfox.republika.pl/images/DSC00129.jpg

    Jakies to takie w szczegolach nieczyste - na tablicach
    rejestracyjnych czy na dalszych twarzach widac.
    I szopa nie pomoze. A to zdjecia w dobrych warunkach - sloneczko
    swieci, w gorszych wychodzi jeszcze gorzej.
    Cos ma nie tak - podejrzewam ze kompresja za duza.

    No chyba ze wyczyszcze i pojde w plener zrobic jeszcze raz :-)

    J.

  • 73. Data: 2010-06-08 14:01:33
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 08 Jun 2010 15:59:18 +0200, J.F. napisał(a):

    > Cos ma
    > nie tak - podejrzewam ze kompresja za duza.

    Może to inny model, ale w sumie nie narzekam:

    http://www.flickr.com/photos/olgierd/4618200592/

  • 74. Data: 2010-06-08 14:34:11
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Sir Mick jest doĹźywotnim parem, to go jednak do miana klasy wyĹźszej nie
    > predestynuje ;o)

    Fakt:)
    Nasze klasy nie są aż tak mocno zdefiniowane i to mnie zgubiło.

    marek

  • 75. Data: 2010-06-08 15:12:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > internet). Tzn. w zasadzie byl to jednorazowy upust od zakupu sprzetu
    > w tej firmie... Kolega szybko przeliczyl - wyszlo mu 70zl za zdjecie
    > i mowi, ze to swietna oferta. On nigdy nie placi za zdjecie wiecej,
    > niz 50zl (i to nowe prosto z banku zdjec, Wyborczej chyba o ile
    > zrozumialem).
    > Na moje zapytanie jak taki fotograf moze zarobic na obiektyw (no bo na
    > zycie na pewno nie), kolega skwitowal - 'takie jest zycie'.
    > I jeszcze jakos nieprzyjemnie skomentowal te oficjalne 'zwiazkowe'
    > stawki zdjeciowe... Ze niby ludziom sie w glowach przewraca.

    w czym problem, jak jesteś dobry to miesięcznie sprzedasz te co najmniej 200
    zdjęć i już masz 10 000 zł.

  • 76. Data: 2010-06-08 15:16:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marek Wyszomirski wrote:

    > Aby tak było - musiałoby być spełniony dodatkowy warunek - brak
    > dostępu do zdjęć nie pochodzących od zawodowych fotografów. A nie
    > jest on spełniony - i to właśnie powoduje spadek cen.

    Zdefiniujmy jeszcze kto to jest zawodowy fotograf.

  • 77. Data: 2010-06-08 17:19:15
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <T...@n...onet.pl>,
    T...@s...in.the.world nabazgrał:
    > Niedawno rozmawialem z kolega, wydawca lokalnej gazety.
    > I troche mu sie pozalilem, ze coraz trudniej mi zdjecia sprzedawac. Ze
> [...]

    Wyjście z tej sytuacji zostało przstudiowane już cztery i pół roku temu:
    http://42.pl/u/2kbp
    http://42.pl/u/2kbr
    http://42.pl/u/2kbs

    Długie URL-e:
    http://dilbert.com/dyn/str_strip/000000000/00000000/
    0000000/000000/00000/1000/100/1108/1108.strip.print.
    gif
    http://dilbert.com/dyn/str_strip/000000000/00000000/
    0000000/000000/00000/1000/100/1109/1109.strip.print.
    gif
    http://dilbert.com/dyn/str_strip/000000000/00000000/
    0000000/000000/00000/1000/100/1109/1110.strip.print.
    gif

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Klastrami Polska stoi

  • 78. Data: 2010-06-08 18:15:16
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-06-06 20:19:20 +0200, Jakub Roguski <_adres_@_stopka_._postu_.pl> said:

    > Czemu tu się dziwić? Trzeba albo znaleźć niszę dla siebie w obszarze
    > fotografii, albo zmienić sposób zarabiania pieniędzy, a fotografię
    > traktować wyłącznie jako hobby.

    Amen.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 79. Data: 2010-06-08 18:23:17
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-06-06 23:14:38 +0200, macko <m...@g...pl> said:

    > bo jego zdjecia sa tansze co odbija sie na cenie gazety

    Zdjęcia w gazecie kosztują najmniej. I żeby miały realny wpływ na
    ostateczną cenę gazety, musiałyby kosztować tek po 10k zł od sztuki.
    Chyba że gazeta ukazuje się w 500 egzemlarzach.

  • 80. Data: 2010-06-08 18:25:38
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    J.F. pisze:
    > Jakies to takie w szczegolach nieczyste - na tablicach rejestracyjnych
    > czy na dalszych twarzach widac.

    No... nieciekawie. Wydawało mi się, że jest lepiej, ale musiałbym coś z
    tego soniacza odszukać.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl