    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: fotografia bezplatna
    Date: Thu, 17 Jun 2010 23:44:32 +0200
    <3dUOn.52817$h57.34698@newsfe22.iad> <huh6qq$706$1@inews.gazeta.pl>
    <hui4gv$5gn$1@news.onet.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <hui7nn$ea4$1@news.onet.pl>
    <d...@k...googlegroups.com>
    <hujfl4$pv4$1@inews.gazeta.pl> <humdui$plh$1@news.onet.pl>
    <hva3m5$gb3$1@inews.gazeta.pl> <hva9u3$a1o$1@inews.gazeta.pl>
    <hvab5h$emn$1@inews.gazeta.pl>
    <c...@w...googlegroups.com>
    <hvarns$fp3$3@news.onet.pl>
    <7...@g...googlegroups.com>
    <hvbfft$c2j$1@news.onet.pl>
    <8...@y...googlegroups.com>
    <hvdm2r$aqk$2@news.onet.pl>
    <9...@s...googlegroups.com>

    d...@v...pl pisze:

    > No to na zawodowstwo nie masz szans. I nie mam na myśli kwestii 24-70
    > kontra stałki.

    I co, cofniesz mi dyplomik? :)
    Na ślubne zawodowstwo nie mam szans, istotnie, to zbyt głupi dział
    fotografii żeby mi się chciało to robić regularnie.

    > Widzisz , dla zawodowca ważne jest żeby zdjęcia NIEZALEŻNIE OD
    > WARUNKÓW były co najmniej poprawne.

    Łał, naprawdę?

    > Ustaw balans bieli mając plan oświetlony świetlówkami od sasa do lasa.
    > Teoretycznie można prostować wycinkami w szopie , ale to jest robota
    > katorżnicza.

    Przypierdalający się do mnie dziadku,

    Po pierwsze, zdjęcia ślubne z dominującym światłem lampy są do dupy i
    nie ma na to żadnej rady. Lampy używa się jej obecnie tam, gdzie inaczej
    się nie da, czyli już prawie nigdzie.

    Odwołam wszystko, jeśli zobaczę choć jedno zdjęcie z kościoła robione na
    dominującej lampie, które jest po prostu ładne i naturalne.

    Po drugie jeśli ktoś zajmuje się balansem bieli podczas zdjęć ślubnych
    to powinien sobie dać spokój, bo oznacza to tyle, że klienta nie
    szanuje. Od tego są rawy i czas po zdjęciach, przy skalibrowanym monitorze.

    Po trzecie, zdradziłeś swą naturę dziadka pitoląc o katorgach (a
    wcześniej na wiele innych tematów). Przywracanie balansu bieli przy
    mieszanym świetle to trzy minuty góra, ale trzeba myszą umieć się
    posługiwać. To że ty nie umiesz, nie znaczy, że dla innych jest to katorga.

    Po czwarte wreszcie, mógłbyś się w końcu obrazić i przestać
    dopierdzielać się do każdego mojego posta? Kompleks jakiś masz czy co?
    Następny z zespołem ''nowe jest głupie?''
    Dzizas, i tacy ludzie będą głosować pojutrze...
    Idź chłopie w spokoju w swoją stronę, wrzuć mnie do kf czy co...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl