    From: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: fotocela i kompakt
    Date: Thu, 15 Jan 2009 22:36:44 +0100

    "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał

    > Marku... ale sam *błysk lampy* nie jest aż tak krótki.

    To zależy od energii blysku. Jeśli lampa wykorzystuje tylko niewielką część
    swojej energii błysk potrafi być bardzo krotki. Np. dla Metza 58AF1
    instrukcja podaje czas trwania błysku 1/33000s dla energii ustawionej w
    trybie manualnym na 1/256 maksymalnej. Również w trybach automatyki
    ekspozycji jeśli lampa oświetla motyw z małej odległości automatyka potrafi
    bardzo silnie skrócić czas błysku.
    Czy akurat w tym Fuji 1/10000 daje się osiągnąć - nie wiem - nigdy nie
    miałem tego aparatu.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)