  • Data: 2009-11-04 14:37:06
    Temat: Re: [foto] Magiczne, jesienne Bieszczady
    Od: Bernard Wybierała <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel Brzozowski pisze:
    > Cześć,
    >
    > Zdjęcia magicznych Bieszczadów
    > "Magiczne, jesienne Bieszczady", tygodniowy plener, będący twórczym
    > podsumowaniem wszystkich dotychczasowych edycji projektu
    > fotowarsztaty.com, ale także z nowymi pomysłami które będą realizowane w
    > przyszłości. Wszystko w pięknej, słonecznej scenerii jesiennych
    > Bieszczadów.
    >
    > Zapraszam do obejrzenia zdjęć jakie wtedy zrobiliśmy (kolejne niebawem):
    > http://fotowarsztaty.com/foto-20090920.html
    >
    > Pozdrawiam!

    Jak dla mnie to taka amatorsko fotograficzna wyprawa, z której efekty
    trzeba by było przecedzić przez sito i zostawić 5 najlepszych ujęć.
    Fotograficznie wtedy byłoby może i bez szaleństw - ale ok.
    Ale w życiu nie chodzi tylko o jakość zdjęć - i inicjatywa jako taka
    jest świetna.... I zdjęcia jako zapis wycieczki też przejdą...
    Generalnie to ten szumny tytuł nijak ma się do zdjęć... Jak ktoś to
    przeczyta to spodziewa się doskonałych pejzaży a tymczasem ogląda ot
    taki reportażyk z wycieczki... To trochę tak jak z hamburgerem na
    zdjęciu reklamowym i efektem w McDonaldzie ;)

    --
    Bernard Wybierała
    B&W Studio