eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › folcwagen w tedeikó
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 139

  • 31. Data: 2015-09-23 13:48:05
    Temat: Re: folcwagen w tedeikó
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 23 Sep 2015 04:09:09 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

    > O!
    > Właśnie.
    > A ja sie zastanawialem czemu zawsze przy tej samej predkosci mam uczucie osłabienia
    i szarpniecia.
    > Foka 1.8tdci 115km - V bieg okolice 100km/h licznikowe.
    > Czuc wyraźne osłabienie i lekkie szarpniecie.

    He, he - coś w tym jest. W moim 1.8 tdci jak mu depnę zdecydowanie, to
    ciągnie jak szalony, ale przy delikatnym przyspieszaniu, albo podczas jazdy
    ze stałą prędkością są momenty, gdy wyraźnie słabnie :)

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek


  • 32. Data: 2015-09-23 13:54:18
    Temat: Re: folcwagen w tedeikó
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-09-23 o 13:31, masti pisze:
    > Chris wrote:
    >
    >> W dniu 2015-09-23 o 10:27, masti pisze:
    >>> Tomasz Pyra wrote:
    >>>
    >>>
    >>>>>> Ciekawi mnie jak na to wpadli ... "zmiana pracy silnika" nie bardzo mnie
    >>>>>> przekonuje, konkurencja przebadala ?
    >>>>>
    >>>>> Np. po dźwięku. Dobry obserwator wykrywa anomalie w mig. Np. nie chwaląc się
    >>>>> ja.
    >>>>
    >>>> Albo ktoś popełnił niewielki błąd w procedurze testowej i dostał mocno
    >>>> odbiegające wyniki.
    >>>> No albo po prostu duża firma, sporo osób o czymś takim musi wiedzieć,
    >>>> wystarczy niezadowolony pracownik i ujawnił.
    >>>
    >>> generalnie to wszyscy to robią w ten czy inny sposób. W Fordach wyraźnie
    >>> czuć momenty kiedy traci moc zupełnie przypadkiem przy obrotach
    >>> pasujacych do testu :)
    >>
    >> Podaj kiedy i jaki ford?
    >
    > focusy, mondeo ze 3 ostatnie jakie miałem benzyniaki

    Mam Mondeo dla tego się pytam gdzie szukać tej twojej dziury. Tylko że
    ja mam 1.8 TDCi a nie benzynę.

    --
    www.bezwypadkowy.net www.automo.pl www.vinspot.com
    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
    Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.


  • 33. Data: 2015-09-23 15:06:27
    Temat: Re: folcwagen w tedeikó
    Od: masti <g...@t...hell>

    Chris wrote:

    > W dniu 2015-09-23 o 13:31, masti pisze:
    >> Chris wrote:
    >>
    >>> W dniu 2015-09-23 o 10:27, masti pisze:
    >>>> Tomasz Pyra wrote:
    >>>>
    >>>>
    >>>>>>> Ciekawi mnie jak na to wpadli ... "zmiana pracy silnika" nie bardzo mnie
    >>>>>>> przekonuje, konkurencja przebadala ?
    >>>>>>
    >>>>>> Np. po dźwięku. Dobry obserwator wykrywa anomalie w mig. Np. nie chwaląc się
    >>>>>> ja.
    >>>>>
    >>>>> Albo ktoś popełnił niewielki błąd w procedurze testowej i dostał mocno
    >>>>> odbiegające wyniki.
    >>>>> No albo po prostu duża firma, sporo osób o czymś takim musi wiedzieć,
    >>>>> wystarczy niezadowolony pracownik i ujawnił.
    >>>>
    >>>> generalnie to wszyscy to robią w ten czy inny sposób. W Fordach wyraźnie
    >>>> czuć momenty kiedy traci moc zupełnie przypadkiem przy obrotach
    >>>> pasujacych do testu :)
    >>>
    >>> Podaj kiedy i jaki ford?
    >>
    >> focusy, mondeo ze 3 ostatnie jakie miałem benzyniaki
    >
    > Mam Mondeo dla tego się pytam gdzie szukać tej twojej dziury. Tylko że
    > ja mam 1.8 TDCi a nie benzynę.

    w obecnym C-Maxie dieselku jest praktycznie niewyczuwalne. Ujawnia się w
    dziwnych momentach. Ale w benzyniakach wystarczyło delikatnie powoli
    przyspieszać i w pewnym momencie czuć było zanik mocy

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 34. Data: 2015-09-23 16:42:07
    Temat: Re: folcwagen w tedeikó
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 23.09.2015 o 01:00, Tomasz Pyra pisze:

    > Natomiast test mierzy te parametry w ściśle ustandaryzowany sposób.
    > A jeśli ECU silnika wykrywa że odbywa się właśnie ta procedura testowa może
    > zmienić parametry pracy silnika tak żeby wartości mierzone wyszły
    > korzystnie.
    > Z takich najprostszych pomysłów to po prostu ograniczyć moc, np.
    > zwiększając turbodziurę po to żeby w teście wypaść korzystniej.
    >
    > Dzięki temu producent łatwiej zaliczył wymagane normy, być może zaniżył np.
    > pomiarowe zużycie paliwa badane w teście itp. itd.
    > A samochód w życiowych sytuacjach norm tych nie spełnia.

    Co widać po zużyciu paliwa.'Regularne +50% w stosunku do testowych wartości.


  • 35. Data: 2015-09-23 19:26:46
    Temat: Re: folcwagen w tedeikó
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 23 Sep 2015 13:06:27 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > Chris wrote:
    >
    >> W dniu 2015-09-23 o 13:31, masti pisze:
    >>> Chris wrote:
    >>>
    >>>> W dniu 2015-09-23 o 10:27, masti pisze:
    >>>>> Tomasz Pyra wrote:
    >>>>>
    >>>>>
    >>>>>>>> Ciekawi mnie jak na to wpadli ... "zmiana pracy silnika" nie bardzo mnie
    >>>>>>>> przekonuje, konkurencja przebadala ?
    >>>>>>>
    >>>>>>> Np. po dźwięku. Dobry obserwator wykrywa anomalie w mig. Np. nie chwaląc się
    >>>>>>> ja.
    >>>>>>
    >>>>>> Albo ktoś popełnił niewielki błąd w procedurze testowej i dostał mocno
    >>>>>> odbiegające wyniki.
    >>>>>> No albo po prostu duża firma, sporo osób o czymś takim musi wiedzieć,
    >>>>>> wystarczy niezadowolony pracownik i ujawnił.
    >>>>>
    >>>>> generalnie to wszyscy to robią w ten czy inny sposób. W Fordach wyraźnie
    >>>>> czuć momenty kiedy traci moc zupełnie przypadkiem przy obrotach
    >>>>> pasujacych do testu :)
    >>>>
    >>>> Podaj kiedy i jaki ford?
    >>>
    >>> focusy, mondeo ze 3 ostatnie jakie miałem benzyniaki
    >>
    >> Mam Mondeo dla tego się pytam gdzie szukać tej twojej dziury. Tylko że
    >> ja mam 1.8 TDCi a nie benzynę.
    >
    > w obecnym C-Maxie dieselku jest praktycznie niewyczuwalne. Ujawnia się w
    > dziwnych momentach. Ale w benzyniakach wystarczyło delikatnie powoli
    > przyspieszać i w pewnym momencie czuć było zanik mocy

    Tyle że to nie musi być oszustwo, a po prostu normalne tryby pracy.
    Np. przejście z pętli zamkniętej na otwartą przy już przechodzonej sondzie
    lambda daje się odczuć.

    Samo to że obserwujesz to w normalnej jeździe świadczy o tym że nikt tym
    nie oszukuje testów, a po prostu że silnik ma jakieś dodatkowe tryby pracy
    z których korzystasz i dzięki temu zużywasz mniej paliwa w jakiś tam
    warunkach. Tyle że przełączanie między trybami nie wyszło idealnie płynnie.

    Oszustwo w teście polega na tym, że ECU wykrywa początkowe punkty procedury
    testowej, a potem wchodzi w jakiś zupełnie inny tryb pracy w którym pewnie
    samochód zachowuje się beznajdziejnie (np. nie ma mocy), ale za to osiąga
    dobre oceny testu.


  • 36. Data: 2015-09-23 19:53:16
    Temat: Re: folcwagen w tedeikó
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 23 Sep 2015 16:42:07 +0200, Cavallino napisał(a):

    >> Dzięki temu producent łatwiej zaliczył wymagane normy, być może zaniżył np.
    >> pomiarowe zużycie paliwa badane w teście itp. itd.
    >> A samochód w życiowych sytuacjach norm tych nie spełnia.
    >
    > Co widać po zużyciu paliwa.'Regularne +50% w stosunku do testowych wartości.

    Tylko samochód bez zaniżonego zużycia paliwa, musiałby sporo więcej
    kosztować.


  • 37. Data: 2015-09-23 19:55:32
    Temat: Re: folcwagen w tedeikó
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 23 Sep 2015 08:19:37 +0200, Ghost napisał(a):

    > Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:1kkrn5ofzey4h$.18j7c8wtfgy1b$.dlg@40tud
    e.net...
    >
    >>Dziwne by było gdyby inni producenci mając ściśle standaryzowany test nie
    >>kombinowali jak tu go oszukać.
    >
    > Zauważ jednak, ze VW przyznał się bez bicia, ze problem dotyczy większej
    > liczby aut niż amerykanie podali, ale nie podał nic o innych silnikach, wiec
    > być może rzeczywiście sprawa dotyczy tylko tego jednego silnika przynajmniej
    > w takiej nomen omen sile.

    Trudno zgadnąć jaka jest historia tego patentu.
    Może VW nie potrafił spełnić wymaganych norm i rzutem na taśmę zrobili taki
    patent tylko w jednym typie silnika.


  • 38. Data: 2015-09-23 21:43:45
    Temat: Re: folcwagen w tedeikó
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 23 Sep 2015 08:21:37 +0200, Ghost napisał(a):

    > Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:mttajm$njb$...@n...news.atman.pl...
    >
    >>Więc eurokraci domagają się informacji, że silnik to nie na paliwo chodzi
    >>(a przynajmniej nie tylko), koncerny im taki papier dostarczają, i wszyscy
    >>są zadowoleni. Przynajmniej do czasu, jak któryś urzędas zakrzyknie
    >>"oszukali nas - temu samochodu z odwłoka CO2 leci. Ja tak coś czułem, że
    >>jest nie tak!!!"
    >
    > No nie, to wszystko przed te organizacje pozarządowe co się miedzy wódkę a
    > zakąskę wpieprzają.

    No tu jeszcze trzeba pamiętać, że to że VW oszukał test skutkuje tym, że
    ten samochód w normalnej eksploatacji owszem emituje więcej tlenków azotu,
    ale za to pewnie ma lepsze osiągi, albo zużywa mniej paliwa.

    Zysk więc głównie dla klientów VW (pod warunkiem że nie pojadą na akcję
    serwisową) :)


  • 39. Data: 2015-09-23 22:33:23
    Temat: Re: folcwagen w tedeikó
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 23.09.2015 o 19:53, Tomasz Pyra pisze:
    > Dnia Wed, 23 Sep 2015 16:42:07 +0200, Cavallino napisał(a):
    >
    >>> Dzięki temu producent łatwiej zaliczył wymagane normy, być może zaniżył np.
    >>> pomiarowe zużycie paliwa badane w teście itp. itd.
    >>> A samochód w życiowych sytuacjach norm tych nie spełnia.
    >>
    >> Co widać po zużyciu paliwa.'Regularne +50% w stosunku do testowych wartości.
    >
    > Tylko samochód bez zaniżonego zużycia paliwa, musiałby sporo więcej
    > kosztować.

    Mi by wystarczyło, żeby wartości w katalogach były wartościami realnymi.
    Poprzednia norma 90/120/miasto była dużo bardziej zbliżona.


  • 40. Data: 2015-09-23 22:48:45
    Temat: Re: folcwagen w tedeikó
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 23 Sep 2015 22:33:23 +0200, Cavallino napisał(a):

    >> Tylko samochód bez zaniżonego zużycia paliwa, musiałby sporo więcej
    >> kosztować.
    >
    > Mi by wystarczyło, żeby wartości w katalogach były wartościami realnymi.

    No ale taki samochód byłby dużo droższy w zakupie.

    > Poprzednia norma 90/120/miasto była dużo bardziej zbliżona.

    Wtedy za emisję CO2 nie było domiaru.

strony : 1 ... 3 . [ 4 ] . 5 ... 10 ... 14


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: