  • 131. Data: 2015-09-30 13:03:30
    Temat: Re: folcwagen w tedeikó
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Sorry ale wykazywanie, że Ziemia nie jest płaska nie jest tym co tygrysy
    > lubią najbardziej. Zrób kupę.

    tylko tyle potrafisz? Nie potrafisz uzasadnić swojego własnego zdania?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 132. Data: 2015-09-30 13:26:02
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    >tylko tyle potrafisz? Nie potrafisz uzasadnić swojego własnego zdania?

    Człowieku, co tu kuźwa uzasadniać??? Nigga, please. Że tłumaczenie formy to
    disassemblacja? Jeśli tego nie rozumiesz, to ja ci tego nie wytłumaczę, tu
    nie ma co tłumaczyć.

  • 133. Data: 2015-09-30 14:29:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

> [...]
    > disassemblacja? Jeśli tego nie rozumiesz, to ja ci tego nie wytłumaczę, tu

    to i kierunki wnioskowania Ci się mylą?

  • 134. Data: 2015-09-30 14:54:29
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    >to i kierunki wnioskowania Ci się mylą?

    Nie potrafisz jasno uzasadnić swojego własnego zdania?

  • 135. Data: 2015-09-30 15:17:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Nie potrafisz jasno uzasadnić swojego własnego zdania?

    co tu uzasadniać?
    tłumaczenie formy to disasemblacja - to twoje stwierdzenie
    disasemblacja to nie tłumaczenie formy - to moje
    dotarła róznica?

  • 136. Data: 2015-09-30 17:10:01
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >tłumaczenie formy to disasemblacja - to twoje stwierdzenie

    owszem deasemblancja jest tłumaczeniem formy

    >disasemblacja to nie tłumaczenie formy

    a to nieprawda

  • 137. Data: 2015-09-30 17:32:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > owszem deasemblancja jest tłumaczeniem formy

    > a to nieprawda

    ROTFL

  • 138. Data: 2015-09-30 20:07:59
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Ghost wrote:

    >ROTFL

    ziew

  • 139. Data: 2015-10-01 10:33:09
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 21.09.2015 o 18:51, Marek pisze:

    > " Według przedstawicielki EPA Cynthii Giles, zainstalowane w nich
    > oprogramowanie "wyłączało kontrolowanie emisji w trakcie normalnej jazdy
    > i włączało je wtedy, gdy pojazd przechodził testy emisyjne"."
    >
    > Co taki zabieg miał dawać użytkownikowi pojazdu?

    Mniejszą cenę zakupu samochodu.