eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › folcwagen w tedeikó
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 139

  • 91. Data: 2015-09-27 12:00:34
    Temat: Re: folcwagen w tedeikó
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 27 Sep 2015 08:51:42 +0200, Cavallino napisał(a):

    > W dniu 27.09.2015 o 00:18, Tomasz Pyra pisze:
    >> Dnia Sat, 26 Sep 2015 15:58:32 +0200, Cavallino napisał(a):
    >>
    >>> W dniu 25.09.2015 o 23:53, Tomasz Pyra pisze:
    >>>> Dnia Fri, 25 Sep 2015 16:37:18 +0200, Cavallino napisał(a):
    >>>>
    >>>>> W dniu 24.09.2015 o 22:16, Tomasz Pyra pisze:
    >>>>>> Dnia Thu, 24 Sep 2015 18:25:20 +0200, Cavallino napisał(a):
    >>>>>>
    >>>>>>>> Pewnie większość producentów uczciwie (tzn. bez kantów w stylu VW) w tym
    >>>>>>>> teście uzyskuje wynik taki jaki jest w katalogu i jak byś sobie przejechał
    >>>>>>>> w ruchu o takiej charakterystyce jak testowy, to też byś zużył deklarowane
    >>>>>>>> 4l.
    >>>>>>>
    >>>>>>> Przecież mówię, że taka charakterystyka jest do d...
    >>>>>>
    >>>>>> Ale ona jest obowiązkowa, narzucona przez UE.
    >>>>>
    >>>>> I?
    >>>>
    >>>> No i jak chcesz na terenie UE sprzedawać swoje samochody, to musisz podawać
    >>>> jej wynik.
    >>>
    >>>
    >>> Wiadomo.
    >>> Ale czy to oznacza, że taka procedure jest w porządku, albo coś podobnego?
    >>
    >> Procedura jest na pewno słaba.
    >> Pomijając już nawet podatność na oszustwa, to jest test w warunkach jak w
    >> mieście nie ma ruchu, jedzie się powoli i tylko od czasu do czasu
    >> zatrzymuje.
    >> Stąd i niskie wyniki zużycia paliwa, ale pewnie jak późnym wieczorem
    >> pojeździsz po mieście z przelotową 35km/h (gdzieś tam na długiej prostej
    >> chwilami rozpędzając się do 50km/h), to się okaże że te dane w miarę się
    >> zgadzają.
    >
    > Tyle że takie dane są funta kłaków nie warte.
    > Już pisałem - stara metoda była o niebo lepsza.

    Ta stara metoda chyba była bardzo podobna.
    To co się zmieniło od tamtego czasu to normy emisji które zrobiły się
    trudnospełnialne i dołożenie domiaru za emisję CO2 co spowodowało że opłaca
    się kombinować w stylu VW.


    > BTW:
    > http://www.dw.com/pl/skandal-z-volkswagenem-to-tylko
    -wierzcho%C5%82ek-g%C3%B3ry-lodowej/a-18736096

    No to jest ciekawe co teraz będzie.
    Bo system pewnie uszczelnić się da, ale okaże się że żaden producent nie ma
    silnika który tak na prawdę spełnia EURO6, a przynjamniej nie te fajne.

    Albo trzeba się będzie cofnąć w okolice EURO4, albo przesiąść na auta
    elektryczne.

    No albo po prostu dalej wszyscy będą udawać że nic się stało :)


  • 92. Data: 2015-09-27 12:05:54
    Temat: Re: folcwagen w tedeikó
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 27 Sep 2015 08:50:02 +0200, Cavallino napisał(a):
    > W dniu 26.09.2015 o 19:33, J.F. pisze:
    >>> Doprecyzuję - ale nie ma zakazu podawania RÓWNIEŻ prawdziwych danych w
    >>> tej samej tabelce?
    >>
    >> Ale jakich prawdziwych ?
    >> Nie ma prawdziwych, sa moje, twoje, z konkretnej trasy ...
    >
    > Takich, jakie się uzyskuje przy normalnej jeździe.

    A;e jakiej "normalnej" ? ten wyscig spod swiatel, te 100/50 ?

    > Jakoś aż tak dużych odchyłów nie ma, podobne auta palą podobnie, różnice
    > są może rzędu kilku procent, a nie 50+ jak w stosunku do testów.

    J.


  • 93. Data: 2015-09-27 12:29:22
    Temat: Re: folcwagen w tedeikó
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-09-27 12:00, Tomasz Pyra wrote:
    >> >BTW:
    >> >http://www.dw.com/pl/skandal-z-volkswagenem-to-tylk
    o-wierzcho%C5%82ek-g%C3%B3ry-lodowej/a-18736096
    > No to jest ciekawe co teraz będzie.
    > Bo system pewnie uszczelnić się da, ale okaże się że żaden producent nie ma
    > silnika który tak na prawdę spełnia EURO6, a przynjamniej nie te fajne.
    >
    > Albo trzeba się będzie cofnąć w okolice EURO4, albo przesiąść na auta
    > elektryczne.
    >
    > No albo po prostu dalej wszyscy będą udawać że nic się stało:)

    Ja kojarzę, że jeszcze jakoś w wakacje był artykuł o tym, że testy są do
    dupy i są tak naprawdę oszukiwane. Ktoś tam mówił, że mają być
    zmienione, żeby dawały realne wartości. I były wypowiedzi kilku osób
    związanych z koncernami (z VW też), które krzyczały, że takich zmian nie
    można wprowadzać na szybko (bo różne bzdury) a między wierszami można
    było wyczytać, że realnych wyników spełniających Euro 6 po prostu... nie
    ma;)

    Pamiętam, bo setnie rozbawił mnie argument, że nie można ot tak nagle
    wymagać, żeby wyniki osiągane oficjalnych w testach były tak na serio;)

    Więc urzędnicy wprowadzili nierealną normą, koncerny już na początku
    mówiły że się nie da, ale skoro wprowadzili to musiało się dać i się
    dało. A potem okazało się, że to jeden wielki przekręt.

    Shrek.


  • 94. Data: 2015-09-27 13:09:24
    Temat: Re: folcwagen w tedeikó
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-09-27 o 00:21, Tomasz Pyra pisze:
    > Dnia Sun, 27 Sep 2015 00:19:12 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
    >
    >> Wykrywanie jest proste.
    >> Np. podczas zwykłej jazdy zazwyczaj się od czasu do czasu skręca.
    >> Podczas testu na rolkach - nie :)
    >
    > Do tego jeszcze niespójność danych z akcelerometrów ESP i zmiany prędkości
    > kół.
    >
    Okazuje się że jeszcze prościej to wykrywają, nowe auta mają GPS-a
    i po tym wykrywają że skoro jedzie a nie zmienia położenia to znaczy że
    jest testowany, zmienia skład mieszanki i włącza dodatkowy filtr NOx,
    pewnie jeszcze coś ale tego jeszcze nie odkryli.

    --
    Pozdr

    Janusz_K


  • 95. Data: 2015-09-27 13:13:51
    Temat: Re: folcwagen w tedeikó
    Od: "Ghost" <g...@e...com>



    Użytkownik "janusz_k" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:mu8ip3$ub4$...@s...aioe.org...

    W dniu 2015-09-27 o 00:21, Tomasz Pyra pisze:
    > Dnia Sun, 27 Sep 2015 00:19:12 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
    >
    >>> Wykrywanie jest proste.
    >>> Np. podczas zwykłej jazdy zazwyczaj się od czasu do czasu skręca.
    >>> Podczas testu na rolkach - nie :)
    >
    >> Do tego jeszcze niespójność danych z akcelerometrów ESP i zmiany
    >> prędkości
    >> kół.
    >
    >Okazuje się że jeszcze prościej to wykrywają, nowe auta mają GPS-a
    >i po tym wykrywają że skoro jedzie a nie zmienia położenia to znaczy że
    >jest testowany, zmienia skład mieszanki i włącza dodatkowy filtr NOx,
    >pewnie jeszcze coś ale tego jeszcze nie odkryli.

    Mówisz, że w tunelach auta tracą na mocy?

    Doczytaj wątek do końca, wykrywają znacznie trywialniej, bez konieczności
    gpsa.


  • 96. Data: 2015-09-27 13:14:44
    Temat: Re: folcwagen w tedeikó
    Od: janusz_k <J...@o...pl>


    > No tu jeszcze trzeba pamiętać, że to że VW oszukał test skutkuje tym, że
    > ten samochód w normalnej eksploatacji owszem emituje więcej tlenków azotu,
    > ale za to pewnie ma lepsze osiągi, albo zużywa mniej paliwa.
    To więcej to do 40 razy, amerykanie im to skrupulatnie wyliczyli,
    oj przewiozą się po WW, jak do tego dojdą koreańce i japończyki to jest
    szansa że WW padnie.


    --
    Pozdr

    Janusz_K


  • 97. Data: 2015-09-27 13:43:31
    Temat: Re: folcwagen w tedeikó
    Od: "Ghost" <g...@e...com>



    Użytkownik "janusz_k" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:mu8j33$ub4$...@s...aioe.org...


    >oj przewiozą się po WW, jak do tego dojdą koreańce i japończyki to jest
    >szansa że WW padnie.

    Mowisz o wafelkach? Bo VW na pewno nie padnie.


  • 98. Data: 2015-09-27 13:55:16
    Temat: Re: folcwagen w tedeikó
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 27 Sep 2015 13:13:51 +0200, Ghost napisał(a):
    > Użytkownik "janusz_k" napisał w wiadomości grup
    >>Okazuje się że jeszcze prościej to wykrywają, nowe auta mają GPS-a
    >>i po tym wykrywają że skoro jedzie a nie zmienia położenia to znaczy że
    >>jest testowany, zmienia skład mieszanki i włącza dodatkowy filtr NOx,
    >>pewnie jeszcze coś ale tego jeszcze nie odkryli.
    >
    > Mówisz, że w tunelach auta tracą na mocy?

    Unia i tak nie pozwala tam zbyt szybko jezdzic, wiec to by mialo sens
    :-)

    No i z uwagi na kiepska wentylacje lepiej ograniczyc emisje nawet
    kosztem mocy :-)

    J.


  • 99. Data: 2015-09-27 20:59:52
    Temat: Re: folcwagen w tedeikó
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-09-27 o 13:13, Ghost pisze:
    >
    >
    > Użytkownik "janusz_k" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:mu8ip3$ub4$...@s...aioe.org...
    >
    > W dniu 2015-09-27 o 00:21, Tomasz Pyra pisze:
    >> Dnia Sun, 27 Sep 2015 00:19:12 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
    >>
    >>>> Wykrywanie jest proste.
    >>>> Np. podczas zwykłej jazdy zazwyczaj się od czasu do czasu skręca.
    >>>> Podczas testu na rolkach - nie :)
    >>
    >>> Do tego jeszcze niespójność danych z akcelerometrów ESP i zmiany
    >>> prędkości
    >>> kół.
    >>
    >> Okazuje się że jeszcze prościej to wykrywają, nowe auta mają GPS-a
    >> i po tym wykrywają że skoro jedzie a nie zmienia położenia to znaczy
    >> że jest testowany, zmienia skład mieszanki i włącza dodatkowy filtr
    >> NOx, pewnie jeszcze coś ale tego jeszcze nie odkryli.
    >
    > Mówisz, że w tunelach auta tracą na mocy?
    >
    > Doczytaj wątek do końca, wykrywają znacznie trywialniej, bez
    > konieczności gpsa.
    >
    Może ty doczytaj, także używają gps-a ale nie wyłącznie.

    --
    Pozdr

    Janusz_K


  • 100. Data: 2015-09-27 22:22:14
    Temat: Re: folcwagen w tedeikó
    Od: "Ghost" <g...@e...com>



    Użytkownik "janusz_k" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:mu9eb7$vm4$...@s...aioe.org...

    W dniu 2015-09-27 o 13:13, Ghost pisze:
    >
    >
    > Użytkownik "janusz_k" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:mu8ip3$ub4$...@s...aioe.org...
    >
    > W dniu 2015-09-27 o 00:21, Tomasz Pyra pisze:
    >> Dnia Sun, 27 Sep 2015 00:19:12 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
    >>
    >>>>> Wykrywanie jest proste.
    >>>>> Np. podczas zwykłej jazdy zazwyczaj się od czasu do czasu skręca.
    >>>>> Podczas testu na rolkach - nie :)
    >>
    >>>> Do tego jeszcze niespójność danych z akcelerometrów ESP i zmiany
    >>>> prędkości
    >>>> kół.
    >>
    >>> Okazuje się że jeszcze prościej to wykrywają, nowe auta mają GPS-a
    >>> i po tym wykrywają że skoro jedzie a nie zmienia położenia to znaczy
    >>> że jest testowany, zmienia skład mieszanki i włącza dodatkowy filtr
    >>> NOx, pewnie jeszcze coś ale tego jeszcze nie odkryli.
    >
    >> Mówisz, że w tunelach auta tracą na mocy?
    >
    >> Doczytaj wątek do końca, wykrywają znacznie trywialniej, bez
    >> konieczności gpsa.
    >
    >Może ty doczytaj, także używają gps-a ale nie wyłącznie.

    Nie używają ćwioku. EOT.

strony : 1 ... 9 . [ 10 ] . 11 ... 14


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: