    From: " ombre" <f...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: fluktuacje czasu wykonania pod windą
    Date: Thu, 2 Dec 2010 10:28:22 +0000 (UTC)
    <id2fga$762$1@news.net.icm.edu.pl> <id2g4g$k2h$1@inews.gazeta.pl>
    <6...@t...googlegroups.com>
    <id4v9h$omo$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@h...googlegroups.com>
    <id7k20$pkc$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@e...rdc.pl>
    <id7m3t$2ki$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@e...rdc.pl>
    <id7nfd$709$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@e...rdc.pl>
    <id7orm$bfe$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@e...rdc.pl>

    Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> napisał(a):

    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < " parade"
    >
    > No to widzisz - raz dostajesz więcej, raz mniej, przez co od momentu
    > uruchomienia, do momentu zakończenia raz mija więcej czasu, raz mniej.

    > Tfu. Miało być "realtime".

    a czy ja mowiłem ze nie jest tak jak mowisz? i kto tu jest zakręcony..
    i tak nie rozumiem co to ma znaczyc "(realtime pomijamy)" niewazne

    ktos tu sie obruszał na nazywanie commodore 64 maszyną realtime,
    czy tez porownywanie go ze wsp. pecetami ale mz (w pewnym wspomianym
    sensie przynajmniej c64 byl maszyną realtime i scrolle muzyczki itd
    byly płynne) a pc+win jest rozlazłe jak szmata: z drugiej strony widzialem
    raczej dobry emulatorek commodore wiec jesli mozna emulowac tak plynne
    scrolle to mozna i je zrobic - swoja drogą ciekawe czego uzywali do
    blitowania - moze czegos lepszego niz ja [?]

    pzdr, parade