  • 181. Data: 2012-06-12 14:47:28
    Temat: Re: flagi
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 12/06/2012 13:42, Marek Dyjor wrote:

    > a jakbyście wierzyli w Odyna to gdzie byście sie spotkali?
    >
    > tu jest największa słabość religii...
    >
    > Zaświaty musza być zorganizowane na modłe jakiejś farmy serwerów
    > bazowych gdzie różne religie mają swoje wirtualne wersje zaświatów.
    >
    > a prawdziwi ateiści idą do /dev/null ;-)

    A pomyśl, w jakiej dupie będą chrześcijanie jeśli okaże się, że tą
    jedyną prawdziwą religią jest islam. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 182. Data: 2012-06-12 14:53:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kamil wrote:

    > A pomyśl, w jakiej dupie będą chrześcijanie jeśli okaże się, że tą
    > jedyną prawdziwą religią jest islam. :)

    wszyscy wtedy będą w dupie, ale pociesz sie, że żydzi będą mieli gorzej
    ;-)

  • 183. Data: 2012-06-12 14:55:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    > za jaki rok, za tydzien przyjdzie je zrywac :-)

    usyfione czarne wstążki po papieżu to widziałem jest w dwa czy trzy lata po
    jego śmierci.

    Pamiętaj że wiesza sie łatwo o ściąganiu nikt nie pamięta...

  • 184. Data: 2012-06-12 14:56:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Aleksander wrote:

    > IMO to masz coś z deklem ;).
    >
    > Te flagi to nic innego, jak chęć pokazania tego, że jest
    > się kibicem i że ktoś kibicuje biało-czerwonym - proste.
    >
    > Ale skoro dla Ciebie kibicowanie własnej drużynie to obciach,
    > to współczuje kompleksów :P
    >
    > Jak Brazylijki sobie pomalują twarze albo cycki na żółto,
    > niebiesko, zielono - to też uważasz za wioche ?

    TAK

    > Żona pomalowała sobie właśnie paznokcie na biało-czerwono
    > i mi tam się podoba :P ;))))

    WSPÓŁCZUJĘ... żonie

  • 185. Data: 2012-06-12 14:59:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Yogi(n) wrote:
    > Tym, co tu najgłośniej krzyczą "wiocha, wiocha" słoma z buciorów
    > wystaje najwyżej. Ale tak to jest w wypadku neofitów, młodych,
    > wykształconych zaocznie, od niedawna z wielkich miast.

    tylko czemu ci wszyscy patrioci nie wywieszają flagi narodowej z okazji
    stosownych świąt państwowych?

    W mieście na blokach to flagi wiszą ale na "wsi" to można policzyć je na
    palcach jednej ręki...

  • 186. Data: 2012-06-12 15:07:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    marcin wrote:
    > opinie sa w sumie jednoznaczne:
    >
    > http://forum.interia.pl/czy-jazda-z-polska-flaga-na-
    samochodzie-to-wiocha-tematy,dId,2049200

    ciekawe czemu ten patryiotyzm i duma pojawia sie tylko z okazji komercyjnego
    świeta najbardziej skorumpowanej dziedziny sportu na świecie po boksie
    zawodowym?

    Czemu nawet w najwięsze świeta narodowe, poza miejscami gdzie administracja
    wiesza flagi bo musi, nie widać flag wywieszanych przez zwykłych patryiotów,
    obywateli. Dlaczego nikt nie chodzi w święto flagi czy niepodległości z
    kotylionami w barwach narodowych?

  • 187. Data: 2012-06-12 15:08:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Trzeci wrote:

    > Przyjedź do UK,(Jubileusz panowania Eli II) i powiedz to anglikowi.
    > Zęby bedziesz zbierał do woreczka.

    hm...

    tylko że jakoś mi inaczej wygląda waga jubileuszu Królwej do zwykłych
    mistrzostw europy...

  • 188. Data: 2012-06-12 15:48:49
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-06-12 14:35, Marek Dyjor pisze:

    > zerwij nalepki... spojlery, podświetlane UV tablice rejestracyjne,
    > pieski z kiwającymi główkami, pierdoły wiszące pod lusterkiem, świętych
    > przyklejonych do tablicy rozdzielczej...

    Jedyne co mam w samochodzie ponad to co było gdy go kupiłem to bród.
    Zerwać czy zostawić? Chyba zerwę, bo nadal nie czuje się taki fajny jak wy.

    A.

  • 189. Data: 2012-06-12 15:59:12
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 12/06/2012 13:53, Marek Dyjor wrote:

    > wszyscy wtedy będą w dupie, ale pociesz sie, że żydzi będą mieli gorzej ;-)

    Należ się za to zatruwanie studni!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 190. Data: 2012-06-12 15:59:45
    Od: kamil <k...@s...com>

    > wszyscy wtedy będą w dupie, ale pociesz sie, że żydzi będą mieli gorzej ;-)

    Należy się, za to zatruwanie studni na rynku! ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net